Már régóta érdekel a száz évvel ezelőtti művészeti élet, így ha néha antikváriumban látok hozzá abból a korból érdekes újságokat, könyveket vagy műsorfüzeteket megveszem. Természetesen csak akkor veszek, ha a pénztárcám engedi. A múltkor egy érdekes jubileumi műsorfüzetet vettem a hajdan volt Király Színházból.  A Király Szinház annak idején az akkori művészeti élet egyik fellegvára volt. Mindig nagyon sajnáltam, hogy nincs még időutazás a múltba, olyan jó lenne, akkor és ott hallgatni és nézni az előadást.

Úgy látszik vágyaim még is valóra váltak, mert megjelent a gramofonlemezek magyarországi digitális feldolgozása, és már nemcsak nézhetjük az egykori művészeket, hanem hallgathatjuk is. Én is így tettem és olvastam néztem az egykori előadásról készült kiadványt és hallgattam a művészeket innét: http://www.gramofon.nava.hu/listen.php?track=1084892550
Kívánok másoknak is hasonló múlt századi életérzést, segítségképpen lefényképeztem a prospektus lapjait, és betettem az egyik induló linkjét a Varázskeringőből.

 

Szerző: MULTMENTO  2010.03.23. 18:50 komment

Címkék: papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr721863140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.25. 18:50:14

Nagyon bájosak a rajzok az akkori illusztrációk.Ilyet nem tudnék rajzolni.

MULTMENTO 2010.03.26. 14:14:53

@sudi4: Nekem is tetszenek a rajzok, a szigno szerint "Jenei" rajzolta őket. Próbáltam keresni tőle más grafikát, de nem találtam.
süti beállítások módosítása