Esztergom, mint kirándulási célpont kiválasztásában szerepet játszott, hogy évekkel ezelőtt szenzációs reneszánsz kori szekkók kerültek feltárásra. Gondoltuk, hogy biztosan meg lehet ezt is nézni a múzeumban. Forrás: http://index.hu/kultur/klassz/botti70608/

Az új feltárások eredményeit sajnos nem láthattuk. Majd talán jövőre. – mondta az egyik teremőr néni. A vármúzeummal szerencsénk volt, mert épp azon a hétvégén volt ingyenes a megtekintés, és a fényképezés. A múzeumban kiállított tárlókról, egyedül a nekem legjobban tetsző reneszánsz ónmázas padlólapokat fényképeztem le. A kilátással, és a panorámával nem tudtam betelni. Így, be kell érnetek az én várbeli kilátásaimról készült képekkel.

esztergom_var1.JPG

esztergom_var2.JPG

esztergom_var3.JPG

esztergom_var4.JPG

esztergom_var5.JPG

esztergom_var6.JPG

esztergom_var7.JPG

esztergom_var8.JPG

esztergom_var9.JPG

esztergom_var10.JPG

esztergom_var11.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.10.25. 06:21 komment

Címkék: fém épület szakrália

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr615589943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.10.25. 20:45:46

Valóban szép a kilátás.Én meg okultam: nem hallottam eddig a Mátyás király féle emblémákról. (Kellett volna ? Nem hiszem, hogy tanultuk...)Most utána-olvastam. Érdekes...

MULTMENTO 2013.10.28. 08:47:46

@aranyosfodorka: Én is ugyanígy voltam a Mátyás emblémákkal. Ezen a kiállításon olvastam róluk először. Én is utánaolvastam az interneten. Számomra is érdekes és tanulságos.
süti beállítások módosítása