Alcím: Kalapácsom első bevetése

Korábban írtam, hogy vásároltam én egy Rohrboch acélmetszetet. Az acélmetszet egy hozzá való keretet kellett találnom. Az egyik régiségkereskedésben találtam is egy neki megfelelő keretet. Ebben a keretben, mint az első képen látszik, már lakott „valaki”. Számomra a lakója teljesen ismeretlen, a kép semmiféle művészi értéket nem képviselt. A keretezés jegyzett szentendrei képkeretezők munkája, így gondoltam, ennek a neves acélmetszetnek méltó helyét fogja szolgáltatni. A kép akasztóját álló módról át kellett szegelnem fekvő helyzetre. Éppen kapóra jött, hogy a talált és felújított kalapácsom előtte készült el. A kalapácsommal az első közös munkánk ennek az acélmetszetnek a keretezése lett. A második munkája, amikor a képet feleségem dolgozószobájának a falán rögzítettem. Feleségemnek nagyon tetszett a kép is, és a hozzá adott helytörténeti könyv is. Ez a helytörténeti munka (Budapest és környéke Ludwig Rohbock képeivel) Hunfalvy János (Nagyszalók, 1820. január 21. – Budapest, 1888. december 6.), a magyar tudományos földrajz megalapítójának műve. Ajánlott oldal: http://hu.wikipedia.org/wiki/Hunfalvy_J%C3%A1nos 

keretezes1.jpg

keretezes2.jpg

keretezes3.jpg

keretezes4.jpg

Szerző: MULTMENTO  2013.10.31. 06:34 Szólj hozzá!

Címkék: könyv barkács papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr45592129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása