A blogstatisztika szerint ez most éppen a nyolcszázadik posztom. Amikor hét éve elkezdtem a blogolást nem gondoltam, hogy eljutok eddig és nem hagyom abba. Megszerettem a blogolást, ezért mindenképpen folytatom. Most éppen nagy pörgésben vagyok a munkahelyemen. A hétvégeken sincs megállás, hol a hétvégi ház körül kell tevékenykedni, máskor meg sofőrt játszani. A blogra most a nyári időszakban kevés időm jut. Gyűjtöm és raktározom kincseim, hogy előbb utóbb bemutathassam itt. Amíg a szabadidőm nem lesz több, addig azt gondoltam ki, hogy nyári üzemmódra váltom a blogom. A nyári üzemmód azt jelenti, hogy a szokás szerinti SZ – betűs napokon, azaz, minden Szerdán és Szombaton meg fog jelenni egy poszt, de ezek csak egy, esetleg kettő képet és rövid kis kommentárt fognak tartalmazni. Nem lesz különösebb mondanivalóm, csak annyi, hogy nekem tetszik. Remélem Nektek is. A mai napra egy falfirkát hoztam a Podmaniczky utcából. Nem tudom ki készítette. Én csak lefényképeztem, mert tetszik.  

nyolcszazas.JPG

Szerző: MULTMENTO  2016.06.22. 06:19 Szólj hozzá!

Címkék: emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr998813076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása