Volt annak idején a film, szerettem. Most megláttam a vasárnapi bolhapiacozásom után a fiatalok egyik kedvenc szórakozóhelyét nappal. Mit mondjak? A hozzá tartozó reklámszöveg és amit én éreztem erről a szórakozóhelyről amikor a képeket készítettem… Finoman fogalmazva: a reklám és a valóság köszönő viszonyban sincs egymással.

mai_fitalok1.jpg

mai_fitalok2.jpg 

„Vessz el Budapest egyik legjobb szórakozóhely komplexumában. Itt mindig történik valami, ami miatt tátva marad a szád. Könnyű megérkezni, de nehéz távozni.” Az idézet forrása: http://www.fogashaz.hu/

mai_fitalok3.jpg

mai_fitalok4.jpg 

Én nem akarok elveszni a mai fiatalos éjszakai életben, inkább megkerestem a neten a hatvanas évek fiataljainak szórakozásáról készült filmem. Aki csak egy részletet akar belőle megnézni:

Aki az egész filmet, az is megteheti.

Szerző: MULTMENTO  2016.09.21. 06:33 2 komment

Címkék: épület emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr8611711691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2016.09.21. 07:58:20

Biztos én vagyok a béna... de akkor ez most egy fura szórakozóhely + a házban fogsort is javítanak? vagy csak valami vicc az egész ? Ha az, hát elég hülye vicc. A hivatkozott oldal meg - először azt hittem, nem is magyarul van...
Na, szóval kiöregedtem én már ebből a stílusból...azaz ebben, az ilyenben sosem voltam otthonos, fiatal koromban sem.

MULTMENTO 2016.09.25. 16:07:11

@aranyosfodorka: A házban nem lehet fogsort javítani. A régi szolgáltatói táblát, csak a szórakozóhely reklámtáblájának használják. Ma ilyen furcsa retro táblákkal fognak vendégeket. Mi már valóban kiöregedtünk ebből, de a fiatalokat sem értem, hogy mit "esznek ezen"?.
süti beállítások módosítása