Idei évben az első bemutatott emléktábla Fenyő Lászlóé volt. Akkor - Aranyosfodorka írta -, a költőnek kevés versét lehetett megtalálni a neten. Ezek után elkezdtem Fenyő verseskötetek után járkálni. A Múzeum körúton egymás mellett több antikvárium van, de csak az egyikben találtam Fenyő László verseskötetet. A költő kicsinyke kötetébe 32 db verset válogatott össze. Én ezekből néhány nekem tetszőt kiválasztottam, és most bemutatok. A képek közé néhány saját készítésű képet tettem a feleségemnek szervezett legutóbbi születésnapi vacsoráról.

fenyo_csokor1.jpg

szuletesnap_ajandek1.jpg

fenyo_csokor2.jpg

fenyo_csokor3.jpg

fenyo_csokor4.jpg

szuletesnap_ajandek2.jpg

fenyo_csokor5.jpg

szuletesnap_ajandek5.jpg

fenyo_csokor6.jpg

szuletesnap_ajandek3.jpg

fenyo_csokor7.jpg

fenyo_csokor8.jpg

szuletesnap_ajandek4.jpg

fenyo_csokor9.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.02.08. 06:39 2 komment

Címkék: könyv virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr8012141725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.02.09. 20:23:40

Harminc évesen vajon miért érzi az ember, hogy fogy az idő és öregszik ? Mikor
60 lesz, akkor jön rá a korábbi tévedésére...

MULTMENTO 2017.02.10. 09:19:06

@aranyosfodorka: Érdekes. Nekem a 30, 50-es kerek születésnapok voltak a kritikusak, ezeken éreztem úgy hogy "fogy az idő és öregszem". Most még úgy gondolom, hogy 65 felett lesz majd sok időm, hogy megvalósítsam az álmaim. Lehet, hogy rosszul gondolom?....
süti beállítások módosítása