Gyerek és ifjúkorom iskolai ünnepségein a klasszikus táskája nagyon tetszett. Igazán praktikus volt a rekeszekre osztott belső térrel, és könnyen kicsatolható, de mégis pormentesen záró tetővel. Már negyven éve álmom. Egy komoly fotófelszerelés, és ahhoz megfelelő fotós táskám. A múlt évben megkaptam a retró kinézetű digitális fényképezőgépem. Kis tokot is kaptam a gépemhez, de a tokba már a tartalék akku, és a hozzávaló töltő nem fért be. Elhatároztam, hogy én megvalósítom régi álmom és veszek egy nagy fotós táskát. Rengeteg újat árusítanak, de olyan praktikusat, kemény falut, mint régen egyet sem találtam a kínálatban. Már egy éve, hogy keresek hetvenes évekből fotós táskát.

fotos_kalandtaska3.jpg

Nemrég aztán az egyik webáruházban rátaláltam ifjúkori kedvenc fotós táskámra. Kinézete tökéletes, de méretek nem szerepeltek a hirdetésben. Aztán a hirdetőtől megkérdeztem a méretit. A belső méreteit megtudva, otthon lemértem minden táskába szánt fotós kiegészítőmet. A leghosszabb táskába szánt fotós kiegészítőm a stativ állvány, ami 25 cm-es hosszra összecsukható. Fontosnak tartom ezt a kis állványt, mert szeretek virágokat rovarokat fényképezni a fényképezőgépem makró funkciójával. Kézből fényképezve sokszor bemozdul, de a kis állvány éppen jó hozzá. Makrózni a régi kompakt fényképezőgépemmel szeretek, mert azzal jobbak lesznek a képek, így annak is a táskában kell elférnie. Szerencsére a „Fotós táska, retró, vese alakú”-ként hirdetett táska legnagyobb belső hossza: 26 cm. Így bátran leütöttem a neten.

fotos_kalandtaska1.jpg

A leütés után, az eladó házaspárral hosszan leveleztünk az átadás átvétel lebonyolításáról, aztán sikerült megegyeznünk abban, hogy barátom megy érte, és elhozza nekem. A barátom így mesélte el az átadást.

Egy 50 körüli férfi hozta le nekem a ház elé. Könnyes szemmel nyújtotta át. „Az Ifjúságom ez a táska.” – mondta hozzá kísérő szövegnek. Hosszasan nézte, amint barátom elrakja autójába, és elhajt vele.

fotos_kalandtaska2.jpg

Az eladónak az ifjúságát, most itthon kézbe vettem. Alaposan kitisztítottam, és a saját fotós felszerelésemmel belaktam. Ezzel az ifjúkori vágyam vált valóra, és hétvégenként megvalósíthatom fotós kalandjaim.

fotos_kalandtaska4.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.03.01. 06:16 3 komment

Címkék: koffer Hónap műtárgya

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr1212249500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyOrsi 2017.03.01. 18:39:08

Ez nagyon jó! szépen, rendezetten belefér minden. El is hiszem, hogy annak az ötvenéves férfinek benne volt az egész ifjúsága.
Nekem a legrégebbi gépem és hozzá tartozó tok: Szmena 8M :) valahol még a hozzá tartozó vaku is megvan. Nagyon szerettem! Nekem meg az a gép az ifjúságom :)

MULTMENTO 2017.03.01. 20:44:56

@kyOrsi: Akárcsak magamat hallottam volna. Nekem is Szmena 8M volt az ifjúságom. Szerencsére az új gépem is a régire emlékeztet. Ezt a hetvenes évekbeli designt még mindig szeretem:-)

kisbela1 2017.03.07. 13:30:04

Szintén Smena 8M,de előtte Skolnyikom volt.Megvannak! :-)
süti beállítások módosítása