Harminc évvel ezelőtt még elmentem március tizenötödikén az utcára kokárdával, és büszkén tűztem egy szál sárga rózsát a Petőfi szobor előtti virágágyásba. Akkor úgy éreztem, azt kell tennem. Az idei évben úgy éreztem otthon kell maradnom, és bíbelődtem régi bőrtárgyak felújításával. Késő délután aztán a lányom – egész nap a várost járta, és fényképeket készített, mert ezt kapták az iskolában feladatnak - megkért, hogy vigyem fel kilátókhoz. A terve az volt, hogy az ünnepi nap képsorozatának befejezéseként a nap végén készít képet Budapestről. Én, mint segítő apa, el is vittem a János hegyre.

2017_marc15e1.jpgFel is mentünk az Erzsébet kilátó teraszára. Lányom felállította az állványt, és fényképezte a várost kedvére. A kilátó teraszán, mint mindig most is fújt a szél, én meg letekintve úgy éreztem, hogy elfog a tériszony. Néhány kép lekészítése után aztán le is mentem a teraszról. Készítettem képeket a kilátó belsejében. Aztán a kilátó tövéből is próbáltam képeket készíteni. Olyan hétköznapi képek sikeredtek a kilátóról, és környékéről.

2017_marc15e2.jpg

2017_marc15e3.jpg

2017_marc15e4.jpg

2017_marc15e5.jpg

2017_marc15e6.jpg

2017_marc15e7.jpg

2017_marc15e8.jpg

2017_marc15e9.jpg

2017_marc15e10.jpg

2017_marc15e11.jpgA sötétedés után, aztán megkért a lányom, hogy kevésbé szeles csúcsra kellene menni, és fényképezni a kivilágított várost. A Hármashatárhegyi tisztás jutott eszünkbe, ami emlékezetünk szerint szélvédettsséget biztosít.

2017_marc15e12.jpgA Hármashatár hegyen aztán bebizonyosodott, hogy a szélerősség, és a kilátás is tökéletes. A képek itt is hétköznapi városi kivilágítást mutattak.

2017_marc15e13.jpg

2017_marc15e14.jpgUtolsónak végre sikerült egy ünnepre kivilágított tornyot lencsevégre kapni. Az óbudai fűtőerőmű tornya nemzeti színekkel totemoszlop gyanánt mutatja, hogy itt kérem készültek a nemzeti ünnepre.

2017_marc15e15.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.03.25. 06:21 2 komment

Címkék: épület emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr3412349273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.03.25. 15:32:50

Jó bejegyzés - jó képek. A gondolataim ennyire nem jók....

MULTMENTO 2017.03.26. 16:06:56

@aranyosfodorka: Az én gondolataimat, csak a sorok között lehet olvasni. Igyekeztem csak fotókészítésre gondolni, hogy jól sikerüljön...
süti beállítások módosítása