marburg_kepek1.jpg

Feleségemmel Marburg történelmi belvárosába bementünk, hogy ajándéktárgyakat keressünk és vásároljunk a rokonak. A nyakamban lógott a fényképezőgép. Amint jó alakú felhőket láttam a házak fölött, máris fényképeztem. Ezen kívül fényképeztem bármit, ami megtetszett. Az alábbi képeket kiválogattam megtekintésre. Csak úgy, cím és szöveg nélkül.

marburg_kepek3.jpg

marburg_kepek4.jpg

marburg_kepek5.jpg

marburg_kepek6.jpg

marburg_kepek7.jpg

marburg_kepek8.jpg

marburg_kepek9.jpg

marburg_kepek2.jpg

marburg_kepek10.jpg

marburg_kepek11.jpg

marburg_kepek12.jpg

marburg_kepek13.jpg

marburg_kepek14.jpg

marburg_kepek15.jpg

marburg_kepek16.jpg

marburg_kepek17.jpg

marburg_kepek18.jpg

marburg_kepek19.jpg

marburg_kepek20.jpg

marburg_kepek21.jpg

marburg_kepek22.jpg

marburg_kepek23.jpg

marburg_kepek24.jpg

marburg_kepek25.jpg

marburg_kepek26.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.05.13. 07:31 4 komment

Címkék: játék épület emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr512488059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.05.14. 20:03:30

Jó kis kép-válogatás. A macska a háztetőn igazi ? Vajon a béka miért ül ott ? Van-e története ? Vajon van-e és ha igen mi az összefüggés a "mezítlábas utca"-név és Martin Luther között ?

MULTMENTO 2017.05.16. 08:39:29

@aranyosfodorka: A macska a háztetőn nem igazi. Az első éjszaka a vendégszoba abalakából kinézve a holdfényben én is igazinak gondoltam, de aztán amikor még másnap is ott láttam ... A béka és az utca történetét nem ismerem. A hatodik kép úgy készült, hogy a képen levő újságot vivő ott lakó ajánlotta a házról a legjobb képet a szelektív konténer mellől lehet készíteni. Mint megtudtam 500 éves házat fényképeztem, és a turisták kedvelt fotótémája. A régi utcanevek középkori eredetűek. Az újabbakon pedig a Grimm mesehősök tűnnek fel. A Grimm meséket az itt élt emberek történeteiből írták.

kyOrsi 2017.05.31. 10:03:50

Nekem ezekről a házakról azonnal Wernigerode jutott eszembe. Nagyon régen jártam ott, de örökre bevésődött a kép a városról :) Olyan szép település az is, a régi házaival.

MULTMENTO 2017.05.31. 18:11:36

@kyOrsi: Én is imádom a szépen felújított régi házakat. Jó volt látni, hogy nemcsak a turistáknak újították fel, hanem lakják, és használják is a régi házakat.
süti beállítások módosítása