ketfarku_plakatok1.jpg

Április elején az egyik barkácsáruházba mentem gyalog. A Mogyoródi úton mentem, amelyiken gyalog kevesen mennek, és rendszerint sok szemét is van az út szélén, és a kerítések tövében. Itt láttam meg a Kétfarkú Kutyapárt plakátjait. Gondoltam lefényképezem őket. Aztán megtaláltam az aktivisták által összegyűjtött szeméthegyet is. Szerencsére ezen kívül nem sok szemetet találtam ezen az útvonalon. Egy héttel később ugyanezen az útvonalon autóval közlekedve, a szeméthegynek, és a Kutyapárt plakátjainak sem volt már nyoma. A választási eredményekből megtudtam, hogy nem nyerték meg. A járókelők viszont nyertek egy kis vidámságot, és egy tiszta utcát.

ketfarku_plakatok2.jpg

ketfarku_plakatok3.jpg

ketfarku_plakatok4.jpg

ketfarku_plakatok5.jpg

ketfarku_plakatok6.jpg

ketfarku_plakatok7.jpg

ketfarku_plakatok8.jpg

ketfarku_plakatok9.jpg

ketfarku_plakatok10.jpg

ketfarku_plakatok11.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.05.31. 06:10 2 komment

Címkék: játék papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr5112535453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyOrsi 2017.05.31. 09:49:17

Nem is tudom...Bruti az? a Showder klubos? ez vicc, vagy komoly? :))) vagy annyira komoly, mint a Kétfarkú Kutya Párt? :)
Mondjuk arra tényleg jó volt, hogy mosolyogjon egyet az ember:)

MULTMENTO 2017.05.31. 18:08:44

@kyOrsi: Szerintem is ő a Showder klubos Bruti. A KKP életrajza szerint is Debreceni születésű. A viccpárt ígéretei ugyanúgy teljesülnek, mint a politikai pártok ígéretei. Így aztán, így vagyok ezzel, hogy inkább mosolygok, és örülök annak, hogy utána héten a szemét eltűnt.
süti beállítások módosítása