Az elmúlt két hónap hétvégéi azzal mentek el, hogy feleségem szülői házát ürítettük ki. Eladtuk a házat, ezért meg kellet válni a felesleges tárgyaktól, és meg kell tartani a nélkülözhetetlen tárgyakat. A padlás kiürítése jutott nekem.  Az alábbi képeken a család rokkái és az egyik nagybácsi félbemaradt lombfűrész munkái láthatóak. Ezeket én a jövőben nélkülözhetetlennek ítéltem. Most már csak szabad idő kell, hogy ezek a tárgyak a családi gyűjtemény féltett darabjai legyenek. Az első lépést megtettem, és zsákokban szétszedve várják a feltámadást.

padlaskiurites1.jpg

padlaskiurites2.jpg

padlaskiurites3.jpg

padlaskiurites4.jpg

Olvasóim figyelmébe. Amikor ez a poszt megjelenik, nyári szabadságomon vagyok. A kommenteket szívesen veszem, de nem biztos, hogy rövid időn belül reagálni tudok rájuk.

Szerző: MULTMENTO  2017.07.08. 17:09 komment

Címkék: fa barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr7412604077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.07.11. 07:36:34

Nagyon rendes feleséged és/vagy hatalmas lakásod, esetleg raktárad lehet ehhez a gyűjtő szenvedélyedhez ! :-)

Holdgyöngy 2017.07.11. 12:11:58

Micsoda kincsek! Ezért is érdemes régi házakban körülnézni. persze, csak az értő szemüeknek.

MULTMENTO 2017.07.11. 20:47:18

@aranyosfodorka: Lassan új lakás után kell néznünk, ha mindent meg akarunk tartani. Egyre több raktárhelyet próbálok kialakítani. Bárcsak lenne egy nagy műhelyem amelyikben az összes tervem meg tudnám valósítani.

MULTMENTO 2017.07.11. 20:50:44

@Holdgyöngy: Én szívem szerint még vártam volna a kincskereséssel nyugdíjas koromig, de most lett rá szükség, hogy amit érdemes, és helyet tudunk neki szorítani azt megmentsük.

kyOrsi 2017.07.22. 11:11:17

ohhh, abban a kosárban az a keret, de gyönyörű! mozdult a kezem, hogy megfogjam :))

MULTMENTO 2017.07.22. 19:10:35

@kyOrsi: Az a keret egy befejezetlen falióra keret volt. Sajnos olyan állapotban volt, hogy a végén tüzifa lett belőle. A menthető lombfűrész mintákat félretettem újrafelhasználásra. Remélem fel tudom majd használni őket.
süti beállítások módosítása