A kiállítás megnyitó után, jól elvoltunk a képek megtekintésével. Egyszer csak azt vettük észre, hogy a kiállító teremben hárman maradtunk. A nézők java ment felvonulni.

felvonulas1.jpg

Ezek után mi is mentünk a főtérre a színpadhoz. A felvonulást vezető tűzoltóautó már elindult, és a felvonuló élcsapatnak a hátát láttuk. Ezért aztán lefényképeztem a zenekar után vonuló hátsó csapatot. Miután mindenki vonult, én a járdán igyekeztem a felvonulók élcsapatát utolérni.

felvonulas2.jpg

felvonulas3.jpg

felvonulas4.jpg

felvonulas5.jpg

felvonulas6.jpg

Sikerült beérnem, a tűzoltók által vezetett élbolyt. Ezek után nem volt kérdés, hogy minden felvonuló intézményt lencsevégre kaptam.

felvonulas7.jpgCeglédberceli településről érkezettek népviseletben.

felvonulas8.jpgItt éppen az felvonuló fényképezi a felvonulókat. Én meg mindkettőt.

felvonulas9.jpgItt épp a falu főutcáján húzzák – helyesen belváros, merthogy már városi rangot kapott Újhartyán -, adják a kísérőzenét.

felvonulas10.jpgÍme az élcsapat. A külföldi delegáció egyenruhában.

felvonulas11.jpgA német tűzoltók fegyelmezetten, de vidáman lépdelnek.

felvonulas12.jpgItt az önkéntes városi tűzoltók majdnem egyenpólóban.

 

felvonulas13.jpg

felvonulas14.jpg

Az Újhartyáni gyerekeket az óvodás kortól a középiskolásig rá lehetett venni, hogy egyenruhában felvonuljanak.

felvonulas15.jpg

felvonulas16.jpgEgy kis diskurzus, nem egyszerre lépés előfordult ugyan, de fényképezni ideális volt.

felvonulas17.jpg

felvonulas19.jpgA sereghajtó belvárosi baglyok csapatának két tagja be is állt nekem a fényképhez. Igazi portréfotó a transzparenst tartó emberről.

felvonulas18.jpgItt a látszat nem csal, ez valóban a madárijesztő kalapja. A tulajdonosa minden évben kalapban szokott felvonulni, és ezeket mindig ellopták. Most elvette a madárijesztőjét. Reménykedik benne, hogy jövőre is megmarad.

felvonulas20.jpgItt a menetet vezető tűzoltóautó. Mint kiderült a németországi testvértelepülés ajándéka az Újhartyániaknak.

Szerző: MULTMENTO  2017.10.07. 08:33 komment

Címkék: Sváb fesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr9612898842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.10.07. 08:53:32

Na azt a bejegyzést többször is végignéztem. Annyira jól visszaadják a hangulatot ! Az a kép, ahol az öt pici lány kacagva vonul - az tetszett a legjobban, de nagyon szeretem a kékfestős viseletet is, és az a madárijesztő-kalapos úr elmehetne Holivúdba Robert Redfordot helyettesíteni.
És tűzoltóautót kapni ajándékba !!! - hát ilyenre is csak a svábok képesek. ...
Egyszóval nem tudom, ti hogy éreztétek magatokat, de én ezt a mai anyagot a képekkel együtt nagyon élveztem !

MULTMENTO 2017.10.07. 16:14:17

@aranyosfodorka: Örülök, hogy sikerült visszaadni a felvonulás hangulatát. A felvonulók örültek, hogy fényképezem őket, sokszor rá is játszottak a fotókra. Örömmel szaladgáltam körülöttük, és remélem feleségem is fel tudja használni a fotókat.
süti beállítások módosítása