Az év utolsó napjára a lakásunk lecsendesedett, a városunk meg egyre hangosabb. Petárdák, és tűzijátékok hangja hallatszik szinte minden irányból. Minden év végén ez van. Amíg a feleségem a német TV-k műsorai között szörfözik, én a 2017–es évemet tekintem át.

szilveszter3.jpg

Igen tartalmas évet tudhatok magam mögött. Sok-sok kirándulás, barkácsolás, és egy kevéske kis restaurálás. Restaurálásból lehetett volna több is, mert azt nagyon szeretem. Azért nem búslakodok, mert lesz még időm erre a hobbimra is. 

Az idei évben sikerült az, ami évek óta nem. El is árulom Nektek, hogy megreformáltam az életmódomat. Először az étrendemet alakítottam át. Nem lettem vegetáriánus, mint Vevér Oszkár. Egyszerűen minimalizáltam a szénhidrát és gluténbevitelem. Az étkezésem megreformálását szervezetem is érezte, és elkezdtem szép lassan fogyni. A napi munkába menet-jövet továbbra is gyalog történik. Egy hónap múlva aztán úgy éreztem ez a mozgás kevés. Egy kis kutakodás a neten, és másnap már egy pár súlyzóval gazdagabb lettem. Azóta is szinte minden este a múlt évi ajándék szőnyegemen végzem a súlyzós gyakorlatokat.

szilveszter1.jpg

Én most úgy érzem erőm teljében. Csak így maradjon még a nyugdíjba vonulásomig és utána is.

szilveszter2.jpg

Szerző: MULTMENTO  2018.01.06. 06:13 komment

Címkék: barkács fém épület szakrália zsolnay épületkerámia szecessziós épületdíszek

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr7213537291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2018.01.06. 16:49:59

Kissé irigyellek az elvesztett kilók miatt - tán nekem is kéne vennem valami súlyzót- de legalább gyalogolnom kellene többet. na de majd....

MULTMENTO 2018.01.06. 17:48:25

Nekem a kezdő lökést a "Gabonaagy - Megdöbbentő tények a gabonáról, a cukorról és a többi szénhidrátról - az agy néma gyilkosairól David Perlmutter, Kristin Loberg" - könyv elolvasása adta. Ennek elolvasása után csökkentettem a szénhidrát és a glutén bevitelt. A súlyzózást meg csak úgy a szervezetem kívánta.
süti beállítások módosítása