Nehezen szánjuk rá magunkat, hogy a megszokott lakóhelyünket elhagyjuk. A távoli vidéki utakat nem szeretem. Általában azért, mert az úton csak azt hallom, hogy mit nem hoztunk magunkkal, ami nélkülözhetetlen. Az otthon felejtett „nélkülözhetetlen” holmik száma végtelen, még jó hogy otthon maradt, mert úgyse fért volna be az autóba. Szerencsére mondhatni jól sikerült a vidéki kétnapos kiruccanás, legalább is nekem. Én megint találtam olyan régi tárgyakat, melyekkel terveim vannak, és hamarosan felújítva nélkülözhetetlen lakberendezési tárgy lesz, legalább is remélem.

Szerencsés időben voltunk vidéken. Újból rá kellett jönnöm, hogy a virágzó birsalmafa még mindig az egyik kedvencem. Régen láttam virágozni a birsalmafát. Gyerekkorom kertjében egy kivételesen szép alakú birsalmafa volt. Apám nem szerette a fát, mert haszontalannak tartotta, hisz ugyan tavasszal tel volt virággal, őszre mégis alig maradt rajta befőznivaló gyümölcs. Lehet, hogy gazdaságilag nem jövedelmező a birs, de nekem tavasszal mégis a birsfa virágzása teszik a legjobban. Nem vagyok túl jó fotós, a valóságban sokkal szebb a virágzó birsalmafa.
Fotók: Virágzó birsalmafa
Szerző: MULTMENTO  2011.04.25. 09:11 5 komment

Címkék: autó fa virág épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr182853442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.04.25. 13:44:57

Szerencsés vagyok ?- vagy ellenkezőleg ? Épp' pár perce kb. az igazmondásról, őszinteségről vagy a vélemény megmondásáról (?) - vagy ilyesmiről írtam /gondolkodtam. Ott elfelejtettem megjegyezni : megmondani az igazat,nem azt jelenti,hogy minden árnyalatát fel kell tárni !
Így aztán most csak annyit írnék az "utazásokról", hogy én már jó pár éve (!) akár távoli,akár közeli az utam : az a legjobb érzés,amikor bárhonnan hazaérek ! :-)
Természetesen úgy tudom (?) a legtöbb magyarázat (is) legtöbbször szubjektív ! - ez is az volt. :-)

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.04.25. 17:06:56

Nagyon szeretem én is a birsalmavirágot. És nekem is a gyerekkoromat juttatja eszembe - mert nekünk is volt a tiédhez hasonló - nem túl sokat termő - fánk. Ma már azonban vannak egészen különleges, nemesített fajták, tavaly a barátnőmtől olyanokat kaptam, melyek súlya fél kg-nál is több volt !

2011.04.25. 18:06:10

De gyönyörű!!!!!!
Én a hétvégén Palócföldön jártam, és amikor még nem esett az eső, lefényképezhettem a virágzó sárga repceföldet.Annyira gyönyörű az is!

MULTMENTO 2011.04.25. 20:57:30

@sudi4: A hétvégén a 6-os autópály mellett én is több virágzó repceföldet láttam. A repceföldről első repülős élményem kapcsolható, mert életem első repülése május elején volt és a repülőgépről a földet nézve renfeteg helyen virágzott a repce. Az olyan szép volt onnét fenntről.

2011.04.26. 08:35:32

@MULTMENTO: Egyszer engem is meghívott az egyik volt osztálytársam egy sétarepülésre így tavasz tájékán. Annyira de annyira szerettem volna föntről látni a Dunát, meg a földeket. Aztán mégsem mentem, mert nem akartam a volt osztálytársammal menni.Ez egy költséges dolog lett volna, és én nem fogadhattam volna el tőle ajándékba ezt.Egy baráttól el lehetett volna fogadni, de egy volt osztálytárstól???????Úgyhogy kimaradtam ebből az élményből.
süti beállítások módosítása