Korábban már megírtam a hétvégén, hogy a Dunán hajókáztunk a BKV hajójáratával. A Zsolnais képsorozattal beszámoltam róla. Most válogattam azokat a képeket, melyeket csak úgy érdekességként készítettem a hajóúton.

                                                                                                                                                                                
 
  
A hajókapitány kabinja. Figyelemre méltó a kormányosi szék. Az ülés IFA gyártmányú teherautó sofőri. A sofőrülést rögzítették egy Dexion Salgó elemre, majd az egészet egy forgószék talpához rögzítették. Igazán jó kiegészítő a zöld műanyag kerti szék, és a kopott szőnyeg.
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
                                              
 
Az A38-as kikötő. Az állóhajó kilépő küszöbét egy kicsit alacsonyabbra tervezték, mint a hajó padlószintje, de a leleményesség és néhány raklap csodákra képes.
 
 
 
 
 
Előrelátás a kapitányi fülke mögül.
 
 
 
 
 
 
 
                     
A rakpart alsó kövein ül a monokinis hölgy. Nem csodálom, hogy nincs követője, mert a rakpart lépcsői alatt a sok rothadó uszadékfa, és fennakadt  szemét nem túl bizalomgerjesztő látvány.
 
 
 
 
 
                        
 
A Boráros tér feliratból, már csak a bor ára maradt. Jó is lenne 7 forintért bort venni.
 
 
 
 
 
 
 
                      
 
A Déli Összekötő vasúti hídon éppen átrobogott a pécsi gyors.
Szerző: MULTMENTO  2012.08.16. 08:00 5 komment

Címkék: fa fém épület emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr684709364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.08.16. 16:39:23

Mondd, Magyarországon kívül lehetne még valahol ilyen fotókat készíteni ???? Nagyon tetszettek. Annyira jellemzőek erre az országra. Jó a szemed, hogy megláttad.

MULTMENTO 2012.08.17. 07:45:44

@aranyosfodorka: Az biztos, hogy Magyarországon kívül, ahol én jártam, azokon a helyeken hasonlókat nem lehetne készíteni. Nálad is láttam már hasonlóan elkapott pillanatfotókat, amelyek nekem is hasonlóan tetszettek. Úgy látszik hasonló a "Magyarország látásunk" :-)

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2012.09.30. 18:29:28

Tudod-e mi a sarpán vagy sarpám? Lefotóztad!

MULTMENTO 2012.09.30. 20:15:43

@Seafalcon: Bevallom őszintén eddig nem tudtam, de utánanéztem, és tényleg fotóztam. Sarpán, magyarul támdorong, ami a pontont támasztja a parthoz. Köszönöm, most egy újabb információval lettem gazdagabb :-))
süti beállítások módosítása