Aranyosfodorka írta: Barátnője egy kisebb csomag régi képeslapgyűjteményt akart kidobni, de sajnálja őket, mert régiek, és több érdekes is van köztük. Én jelentkeztem rá, hogy szívesen válogatok belőle nekem kedveseket. Amikor a képeslap csomagot kibontottam a legfelső egy 1951-es Komlói képeslap volt. Hiába, aki olvasta a két évvel ezelőtti szerzeményemről -  http://multmento.blog.hu/2013/05/10/uj_kepeslap -, az gondolhatta, hogy a sorozat második darabját is szívesen fogadom.

komloi_kepeslap1.JPG

Így aztán lett egy legújabb Komló képeslapom, mely most a legrégibb. A postabélyegző szerint 1951-ben adták fel Komlóról. Érdekes kis magyarázkodó üzenetet őrzött meg az utókornak ez a néhány grammnyi papírdarab.

komloi_kepeslap2.JPG

Nekem meg eszembe jut, hogy a képeslapon lefényképezett épülő Kossuth bányaüzemi bejáratnál a keskeny nyomtávú vasúti vágányokon éppen a népes áll. Egy ilyen népessel vittek le bennünket is 38 éve a bányalátogatásra, hogy megtapasztaljuk, hol miképpen dolgoznak apáink.   

komloi_kepek_1977_27.jpg

Szerző: MULTMENTO  2015.07.25. 07:36 2 komment

Címkék: papír Komló Hónap műtárgya

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr997645540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.07.25. 09:05:50

Ahányszor elmegyek a "Tröszt" előtt - én még ma is ezt a képet látom...hiába áll ott most már valamiféle nagyáruház.
A fotón a ti osztályotok látható ?

MULTMENTO 2015.07.25. 09:43:56

@aranyosfodorka: Igen, én is ott vagyok a képen balról a hatodik. Régen volt, de legalább ez a kép megmaradt emlékbe.
süti beállítások módosítása