Ezen a hétvégén a kártyaasztal restaurálása foglalkoztat. Nagyon kerestem réz bútorpántot, ezért jártam mindenféle zárszaküzletben, ahol az egyik eladó szerint még kezdő eladó korában voltak ilyen zsanérok a kínálatban, de szerinte már nem gyártanak ilyet. Így marad a használtcikk piac, szombaton el is mentem a Petőfi Csarnok bolhapiacára. Kétszer körbejártam a piacot, de még hasonlót se láttam, így marad az Ecseri piac, állítólag ott nagyobb a választék régi bútoralkatrészekben. Talán még a restaurátor is segít, hátha ő tud valahol utángyártottat.

Azért persze nem jöttem haza üres kézzel, az egyik eladónál egy régi gótírást oktató tankönyvet találtam. Nem rossz vétel, mert színesedik régi gót írást oktató ABC-s könyvgyűjteményünk. Fibelekből immár nemcsak a német, katolikus  és magyar ajkú gyerekek számára kiadott könyvünk van, mint a képen is látható ez az új szerzemény az Izraelita gyerekek német oktatását segítette. A többi német ABC-s könyvünk mellé kerül, ahol nagyon  jól megvannak a különböző nemzetiségnek készült könyvek.
 
A bolhapiacon szombaton vettem ezt a könyvet, miután lealkudtam és kifizettem az eladó megjegyezte: "Érdekes, eddig ilyen témájú könyvet még szombaton soha nem adtam el, csak a vasárnapi piacon."

 

Szerző: MULTMENTO  2010.07.31. 22:11 Szólj hozzá!

Címkék: papír fém bútor

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr982190119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása