Pontosabban én most éppen várom, hogy a családom háromnegyed része kialudja magát. Én meg gondoltam megírom első tudósításom az Őrségből. Évek óta terveztem, hogy elhozom ide a családom, mert mindenki akarta. Most jól lefárasztottam őket, mert volt gyalogtúra, lovaglás, korongozás. A következő képek a fazekasműhelyben történt látogatásaink emlékképei. Nemcsak egy, hanem több műhelybe is benéztünk. Az egyik helyen rajtam kívül mindenki kipróbálta a korongozást. A másik helyen pedig, az árukészletet is felvásároltatták volna velem, ha hagyom magam. Röviden ez történt tegnapelőtt.

keramiamuhely1.JPGkeramiamuhely2.JPGkeramiamuhely3.JPGkeramiamuhely4.JPGkeramiamuhely5.JPGkeramiamuhely6.JPG

 

Szerző: MULTMENTO  2012.07.19. 13:16 2 komment

Címkék: kerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr154657456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.07.19. 14:56:52

Szép túra lehetett. Várom a folytatást.
süti beállítások módosítása