Nehéz ráhangolódnom a Karácsonyi ünnepkörre. Az utóbbi hétvégeken az utakat róttam, hogy lányom el tudja készíteni a félév végi kipakolásához a képeit. Lányom az egykori dicső bányavárosok rendszerváltozás utáni átalakulását akarja bemutatni a fényképeivel. Nekem meg csak le kell vinnem az egykori bányásztelepülésekre, de nem mindegy, mikor érünk oda. A lányom szerint az ő képeihez, a selyem fények illenek, ezért aztán ha kiderült, már mentünk is tovább, vagy vártunk, míg beborul. Én néha kattintottam a gépemmel, csak olyat, ami nekem tetszett.

selemfenyek1.jpg

selemfenyek2.jpg

selemfenyek3.jpg

selemfenyek4.jpg

selemfenyek5.jpg

selemfenyek6.jpg

selemfenyek7.jpg

selemfenyek8.jpg

selemfenyek9.jpg

selemfenyek10.jpg

selemfenyek11.jpg

Szerző: MULTMENTO  2016.12.21. 06:26 2 komment

Címkék: fém emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr4912056593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2016.12.23. 18:00:17

Csodásak a fotók!!!!!
Ilyen egy igazi apa.Milyen jó ,legalább így sokat is voltatok együtt.
Boldog Karácsonyt kívánok!

MULTMENTO 2016.12.23. 20:23:14

@mammka2: Valóban az utóbbi hetekben többet voltunk a lányommal együtt, mint a megelőző évben. Jól esett.
süti beállítások módosítása