Október végén, pontosan október 31-én készültek az alábbi képek a Gerecse hegység egyik szőlőhegyén.  Dolgozni mentem a hétvégi házhoz. Dolgoztam is,  és közben csodáltam a táj őszi arcát. Nyáron a madárcseresznye fán feketén csillogott a sok apró és keserű gyümölcs. A cseresznyefa olyan szép volt, hogy barátom több fotót is készített róla. Most pedig az őszre a cseresznyefa új ruhába öltözött, szebb, mint nyáron. Bár most egy kicsit tanácstalan vagyok, mert Tavasszal is szép volt, amikor virágzott. Nyáron is, amikor érlelte a gyümölcsét. Télen is szép lesz, amikor a jégkristály felöltözteti. Valójában mindig szép, csak mindig máshogy. Most gyönyörködjünk együtt az ősz felejthetetlen pillanataiban.

Szerző: MULTMENTO  2011.11.09. 00:18 2 komment

Címkék: fa virág épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr173358628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.11.09. 07:02:20

Én is gyakran dilemmában vagyok, hogy színeit tekintve melyik évszakot is kedvelem jobban ? De ha nagyon megszorítanának, azért mégis csak az őszt választanám, azzal együtt, hogy van a szépségében valami borongós, szomorkás hangulat is.

MULTMENTO 2011.11.09. 19:02:26

@aranyosfodorka: Színeket tekintve az idei évben a nyáron, a napraforgó tábla sárgája, a rózsabogarak eozinzöld színe, meg a zöldek többfélesége felejthetetlen volt.
süti beállítások módosítása