Már régi vágyam, hogy megvegyem az első Magyarországon kiadott kártyakódexet. Hasonmás kiadásban több helyen megvásárolható, de úgy gondoltam nekem mégis az első kiadás kell. A Kártya-kódex általában könyvárveréseken szokott felbukkanni, és sajnos az ára magas. Könyvárveréseken a megkímélt és makulátlan állapotú példányok kaphatóak, így nem csodálom, hogy magas áron cserélnek gazdát. Én évek óta kerestem, míg megtaláltam a közepes állapotú, de még jól olvasható példányt. Meg is vettem. Ajándékba adtam felségemnek, mert tudtam, hogy hasznát veszi. Előtte azért vettem hozzá egy Tarokk kártyát, mert minden más kártyafajta megtalálható otthon, de a Tarokk eddig hiányzott.

Szerzők: Szomaházy István (szerk.) Jókai Mór, Rákosi Jenő, Mikszáth Kálmán, Herczeg Ferencz, Rákosi Viktor, Bródy Sándor és Ambrus Zoltán
Kiadó: Athenaeum R. Társulat, 1898
 
Képek: Részletek a Tarokkról írt fejezetből. A kártya és a könyv. Ajándékozásra előkészítve.

Szerző: MULTMENTO  2012.01.03. 12:29 Szólj hozzá!

Címkék: könyv papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr243516114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása