Éppen egy fontos tárgyat restaurálok, egy fontos közelgő alkalomra. Nem nagyon merek róla előzetes fotókat feltenni, mert nem akarom, hogy az ünnepelt előre megtudja, mi készül. Most főleg a kertészkedéseim közben készített fotókat hoztam, egy kis kommentárral.

reszletek1.JPG

reszletek2.JPGEzeket a margarétákat a vidéki telkemen fotóztam. Mentem volna, hogy lekaszáljam a vadon tartott részt, de megláttam ezt a margaréta csoportot. Gondoltam meghagyom, hogy beérjen, és a magjait szórja szét. Jövőre aztán egy hatalmas margaréta mezőm lesz, és még többet fotózhatok.

reszletek3.JPG

reszletek4.JPGA telken vadrózsabokor is van.  A kis kompakt fényképezőgépemmel már régóta gyakorlom a makrózást. Nagyon sok makró fotót készítettem. Amikor készült nem láttam csak utólag, hogy az egyik virágnak éppen látogatója is volt.

reszletek5.JPGA cseresznyefánkon messziről nagyon sok érett gyümölcs volt. Közelről igencsak kellett válogatni az ehetőeket.

reszletek6.JPGA szomszéd rózsája mindig szebb.

reszletek7.JPGEz már a restaurálásomhoz vásárolt rézcsavar. Az eredetileg rajta levő már egy pótolt nem hozzá illő volt. Ennél a lámparestaurálásnál is minden részletre ügyelek. Ezért a kis csavarért a csavarboltos a raktárkészletét alaposan átválogatta, míg összejött ez a remek kis rézcsavar.  

reszletek8.JPGA lámpazsinór is cserélve lett, mert a régi textilvezetéke ezzel a hetvenes évek béli kéteressel, és szerelhető földelt dugóval ellátott volt. A textilzsinórt az interneten kerestem. Végül elég sokat kellett gyalogolnom, hogy a két méter textilbevonatú zsinórhoz hozzájussak. Végül megérte a fáradtságot.

reszletek9.JPG

reszletek10.JPGA budapesti balkonládáim kis virágjai közelről. Az idei évben későn vetettem a virágokat, ezért most még nincs sok virágom, de a makro funkció révén az a kevés is éppen elég.

Szerző: MULTMENTO  2013.06.19. 09:13 1 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr535368379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.06.19. 10:28:08

Kíváncsi vagyok a margaréta jövő évi megjelenésére. Nekem valami fura, szinte érthetetlen tapasztalatim vannak ezzel a virággal a Gyükésben. Van hely, ahol évekig nincs semmi, aztán egyszer csak megjelenik és fordítva, ahol most nyílik, közel sem biztos, hogy találok jövőre is. Nem tudok rájönni a dolog nyitjára...
Mellesleg ez a kedvenc rétem számtalan növénytani feladványt, érdekességet produkál - kár, hogy nem ismerem jobban a botanikát.
süti beállítások módosítása