-       Honnan van ez?

-       Osztrák licensz.

skala_kope.JPG

A fenti rövidke párbeszéd jutott eszembe Gothár Péter 1985-as Idő van című filmjéből, amikor megláttam a bolhapiacon ezt a gyufásdobozt.

Plusz még a Skála-Coop egykori reklámszlogenje:

 „ Én vagyok a Skála Kópé

Reklámom a SKÁLA-COOP-é

Szívem mindig a vásárlóké. „

Amikor Budapestre felkerültem jártam gyakran a Skála áruházba. Sok emlékem van róla, talán még ott vásárolt cuccaim is vannak.

Gondoltam megveszem. Minek?.! Hisz ebből úgysem jön ki Cserháti Zsuzsa, mint a filmben. Aztán lefényképezés után továbbálltam, és otthon nosztalgiázásképpen meghallgattam a film betétdalát.

 

Szerző: MULTMENTO  2013.09.19. 07:26 1 komment

Címkék: játék régiségpiac

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr215488014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.09.20. 07:37:41

Szegény, szegény Cserháti Zsuzsa...
Ezt a filmet soha életemben nem láttam, de aranyosnak tartom az ötletet.
A gyufásdoboz.... Hát igen, volt olyan időszak is, amikor gyufásdoboz címkét gyűjtöttünk (55-57 táján...)
süti beállítások módosítása