Az idei áprilisra nem lehet panaszom. Április elején sok-sok rózsaszínnel, magnólia virágokkal kezdődött a hónap. Április közepén a vidéki telkem gyümölcsfái ajándékoztak meg szebbnél szebb virágokkal. Április végén a baranyai körút mezői és virágai koronázták meg az áprilisi hónapom.

aprilis_vegen1.JPG

aprilis_vegen2.JPG

aprilis_vegen3.JPG

aprilis_vegen4.JPGPécsvárad után a régi hatos út mellett álltunk meg egy kicsit levegőzni. Olyan erős volt a repcetábla illata, hogy simán rá lehetett könyökölni. Olyan volt, mintha egy mézesbödönbe hajoltam volna. Szerintem Micimackó is ilyen illatokat érezhetett, amikor a mézesbödönben nyalakodott. Én meg csak sorra készítettem a képeket. Még többet is készítettem volna, ha a feleségem nem sürget a további utazásra.

aprilis_vegen5.JPG

aprilis_vegen6.JPGFüvet nyírni Baranyában is lehet. Ezek a képek anyósom szülőházáról készültek azután, hogy feleségemmel lenyírtuk a füvet. Ilyenkor lenne jó a kertben pihenni, olvasni. Helyette irány a budapesti otthon.

aprilis_vegen7.JPGAzért a sárréti pihenőnél még megálltunk. Én fényképeztem, repceföldet a távolban. Az ilyen látványra mondhatta a szegény ember a gyerekeinek: „Egyetek gyerekek! Szépek a vetések. Csak az a szélső nem a miénk, a többi mind másé.” Jutott eszembe ez a mondás, amelyet édesanyám szokott idézni az étkezések előtt. 

aprilis_vegen8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.04.30. 06:52 1 komment

Címkék: virág épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr56065972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.05.01. 19:46:21

Gyönyörűek a képeid. Ha az ember képes elfeledkezni a világ rossz dolgairól és csak a természetet nézi, akkor olyan szép a világ !
süti beállítások módosítása