Miután kigyönyörködtem magam a város fölött elvonuló bárányfelhőkben, nekiindultam új-régi nézőpontot keresni. Előre gondolkodtam, és a táskámban lapult az alábbi régi képeslap.

viz_es_eg_kozott1.JPG

A képeslap 1961-ből származik. Akkor még nem kellet irányítószámokat kikeresni, és a településen belül sem kellet utca-házszámot megadni. A képeslap így is megérkezett. Nem túl tartalmas szöveg, de legalább tudni lehet, hogy 1961 július 5-én írták, és a postabélyegző szerint már aznap fel is adták a városban.

viz_es_eg_kozott2.JPG

Én meg azzal a szándékkal mentem, hogy megkeressem azt a nézőpontot, amelyből a Szentendrei képeslap készült.

viz_es_eg_kozott3.JPG

Sikerült is megtalálnom, mert ez a híd ugyan már nagyobb, szélesebb, de a tornyok ugyanúgy látszanak.

 viz_es_eg_kozott4.JPG

Bizonyítékként megpróbáltam a képeslapot elhelyezni egy nagyobb távlati képben. Időutazás 2015-ből 1961-be.

viz_es_eg_kozott5.JPG

viz_es_eg_kozott6.JPG A kis időutazás után fogtam magam, és lementem a híd alá.

viz_es_eg_kozott7.JPG

Nem tudtam betelni a patak vizének tanulmányozásával, Figyeltem, hogy úszik el a sok őszi levél a patak vizén.

viz_es_eg_kozott8.JPG

viz_es_eg_kozott9.JPG

viz_es_eg_kozott11.JPG

viz_es_eg_kozott12.JPG

viz_es_eg_kozott13.JPG

Szerző: MULTMENTO  2015.11.28. 07:10 3 komment

Címkék: játék fa papír fém

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr478097306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.11.28. 09:54:16

Ügyes vagy! Tényleg megtaláltad a régi fotós helyszínét, ügyesen össze-passzítottad a képeket ! :-)

Holdgyöngy 2015.11.29. 09:20:14

Nagyon jó volt sétálni veled Szentendrén, rég jártam itt. Ugye a felhők mennyit hozzátehetnek egy-egy fotóhoz?! Nagyon szeretem ezeket a felvételeket.

MULTMENTO 2015.11.30. 08:48:42

@Holdgyöngy: Jókor voltam jó helyen. A fényképezőgépem úgy látszik ezek a napfényes bárányfelhős időket tervezték.
@aranyosfodorka: Ösztönösen vitt a lábam arra a helyre :-)
süti beállítások módosítása