Nehéz mostanában a lakás-átalakításhoz időt szakítani. Már vagy tíz éve, hogy a fürdőszoba felújítást elvégeztük. A fürdőszoba ajtó és a mosdó közé akkor egy magas szekrényt terveztünk. A szekrényt meg is vettük, de nem tetszett nekünk, és egy félszekrényre cseréltük. A félszekrény fölött azóta is hiányérzetünk van. Addig-addig terveztem, míg végül Laci barátommal megterveztünk egy három dimenziós fiókképet. Én a képhez egyetlen családi ereklyét, egy réges-régi borotvaélező kézi készüléket adtam. Laci barátom már két hónapja, hogy el is készült a művel. Nekem már csak a fúrás, fölrakás, takarítás, és fürdőszoba átrendezés maradt. A március 15-i hosszú hétvége nem úgy alakult, ahogy elterveztük. A várható rossz időjárás miatt maradtunk Budapesten. Szerencsére az időm és kedvem is engedte, hogy végre a fürdőszobába felrakjam a fiókképet. Természetesen a fürdőszobát, alaposan kitakarítottam, és kedvem szerint átrendeztem. Ez lett a végeredmény.

furdoszoba_megujitas1.jpg

furdoszoba_megujitas2.jpg

furdoszoba_megujitas3.jpg

furdoszoba_megujitas4.jpg

Szerző: MULTMENTO  2018.03.31. 07:33 1 komment

Címkék: fa barkács fém régiségpiac Hónap műtárgya

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr713747792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2018.04.02. 10:00:06

Nagyon jó lett ! És én olyan öreg vagyok, hogy a tárgyak között bizony voltak ismerősök is ! :-)
süti beállítások módosítása