A mai nap a meteorológusok szerint esős viharos időnek kellene lenni. Szerencsére tévedtek és szépen süt a nap, és felhő is alig van. Azért mégsem mondhatom magam annyira szerencsésnek, mert nem jutottam le a hétvégi házba, ahol bizony lenne mit csinálnom. Sebaj, a mai nap a bevásárlás és a lakástakarítás jegyében telt. Örömmel tapasztaltam, a reggeli bevásárlásból hazafele jövet, hogy a virágárusok száma és a virágok mennyisége is megnőtt. Vettem is több nagy virágcsokrot. A lakás takarítást most össze tudtam kötni egy kis dekorálással is. A margarétás csokrokból annyit vettem, hogy végre az öblös kétfülü gránit csuprot is tel tudtam tenni virággal. Ezt a kétfülű köcsögöt még a 90-es években vettem az egyik használtcikk kereskedésben, az eladó állította, hogy nagyon megéri az ezer forintos árát, mert szerinte ez a csupor az 1800-as évek végén készült. Én nem gondoltam, hisz az ugyan ilyen alakú és nagyságú komatálunk mely annak idején eltörött fiatalabb csak a két világháború közötti. Nem vitatkoztam az eladóval, hiszen mindenképpen megvettem volna, hisz ez a forma nagyon tetszik nekem is, meg a családnak is. Természetesen otthon alaposan szemügyre véve a jelölést kiderült, hogy a kispesti Gránit gyár terméke, amelyik 1922-ben alakult, így még most sem idősebb 90 évnél. Sokat használjuk ezt a köcsögöt, mert karácsonykor jót mutat benne a feldíszített fenyőág csokor, és ha éppen nem ünnepi időszak van, jól el lehet rejteni benne a még befizetnivaló számlákat, ne legyenek már annyira szem előtt. Nem szeretném tovább dagasztani ezt az írást, most alább bemutatom, hogy mit alakít a köcsög és a nagy csokor idei virág ezen a hétvégén a mi lakásunkban. Derűs hétvégét mindenkinek!

Szerző: MULTMENTO  2010.06.19. 18:11 1 komment

Címkék: virág porcelán kerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr1002094053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.19. 21:33:26

Hát ez gyönyörű!
süti beállítások módosítása