Néha az ember akkor is vásárol, amikor valójában nem akar. Csütörtökön pillanatnyi fellángolásból vásároltam egy zöld lámpabúrát. Valójában nem a lámpabúráért mentem a Kacatboltba, csak éppen arra jártam. Antik foglalatot kerestem a készülő asztali lámpámhoz, és úgy emlékeztem, hogy a Kacatboltban voltak régről maradt lámpafoglalatok porcelánból. Lámpámhoz való foglalatot nem találtam, de a zöld lámpabúra megfogott. A lámpabúra már régóta ott lehetett, mert az eredeti ár már át volt húzva rajta, azaz nem 1500, hanem csak 900 Ft-ba került. Az ezer forint nálam az a határ, emelynél elgondolkodom olyan tárgyak megvételén, melyikre épp semmi szükségem, de …. Végül is megvettem, aztán szerzeményemmel az ó utca elején levő Farkas és társa villamossági cikkek boltja felé vettem az irányt. Szeretek arra menni, mert a kirakat antik villamossági alkatrészekkel van dekorálva. Bementem az üzletbe és találtam az asztali lámpámhoz való antikolt réz-porcelán foglalatot. Dolgom végeztével aztán ahelyett, hogy elhagytam volna az üzletet elővetettem a 10 perce vásárolt lámpabúrát, hogy ahhoz tudnak-e foglalatot adni. Az eladó nagyot csodálkozott, mert közölte, hogy a nagymama konyhájában anno, pont ilyen lámpabúra volt, és ez nagyon tetszik neki. a kirakatban az antik nem eladó foglalatok között lett is volna hozzá való, de hát az nem eladó. Az üzletben levő egyszerű műanyag csillárfoglalatok közül, viszont egyet a lámpabúrához próbáltam. Az új foglalatot, mintha ehhez a lámpához találták volna ki. Én kiadtam érte a 260 Ft-ot, és boldogan hazavittem. Aztán este ahelyett, hogy a megkezdett asztali lámpámmal foglalkoztam volna, a „semmire sem kell és csak úgy tetszik” lámpabúrával foglalkoztam. Az otthoni kacatjaim között találtam fehér kapcsolós asztali lámpa zsinórt és kész is lett a függeszthető új lámpám. Ma reggel pedig kitaláltam a lámpa helyét. A feleségem ágya mellett lesz a legjobb helye, mert mindig panaszkodott arra, hogy esténként rossz a sarokban a világítás. Végül is a szobának ennek a  sarka most egy kicsit loftos lett, de végeredményben nem rossz, hogy keverednek a stílusok egy szobán belül. Amennyiben feleségemnek tetszeni fog véglegesítem és a vezetékeket szépen alig láthatóan fogom elhelyezni. Amennyiben feleségemnek nem tetszik, a szekrényben fog végezni. Most izgulok.

Szerző: MULTMENTO  2010.08.28. 11:22 Szólj hozzá!

Címkék: papír fém bútor zománc

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr802253964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása