Ma reggel az asztali lámpa összeállt, azaz a lámpaernyő kivételével minden megvan és összeszereltem. Az asztalra állítva az első képen látható- Jól sikerült a bronzírozás, most már a lámpa korpusza olyan, mint amikor a nagyszülők először meglátták. Nekem már túl cifra is, de már nem lehet  a nagyszülők ízlését megváltoztatni.

Most meg már régóta csak arra tudok gondolni, hogy hogyan is legyen. A TV-ben is csak a lámpákra figyelek. Szinte mindegyik filmben lehet látni lámpákat, hol álló, hol asztali, hol hangulat, hol olvasó és a többi szinte megszámlálhatatlan fajta. Ezt a lámpát feleségem születésnapjára újítom föl, és azt szeretném, ha használná is az olvasó sarkában. A Fortepan-on találtam a második kis életképet a két világháború közöttről. Hasonló kis nosztalgikus sarokban szeretném a feleségem látni, majd, ha minden meg lesz hozzá.
Addig is a legfőbb gondom most az, hogy milyen lámpaernyőt vegyek hozzá. Legyen egyszerű, mint a bal oldali, vagy festett selyemernyő, mint a jobb oldalon. Te melyiket választanád? Én tanácstalan vagyok.
Szerző: MULTMENTO  2010.09.18. 08:44 2 komment

Címkék: porcelán fém bútor textil kerámia öntöttvas

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr312304798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.18. 15:31:18

Színesen gyönyörű a világ, azért szép mert színes...stb.stb.Lehetne még ragozni, de nekem a herendi motívumos volt mindig is a kedvencem.A pillangók és a virágok olyan gyönyörűek rajta.És lámpaernyőnek sem kutya.Nálunk még most is ékeskedik egy ilyen kis kedvenc ernyő a sublóton.

mamo_anno 2010.09.18. 18:08:26

Mindenképpen az egyszerűbbet választanám. Először azt hittem, hogy a felső kép a másik lehetőség, mert az egyszerű, és hangulatos. De a herendis nem illik a gazdagon formált lámpatesthez. A síma felületet lehet rojttal, vagy /és szegéllyel régimódivá tenni, és színben is összhangba hozni. De a rakott-húzott textil, ráadásul mintával- az túl sok. Még takarítani is kellemetlenebb :)
süti beállítások módosítása