Október negyedike, számomra emlékezetes nap. Huszonöt évvel ezelőtt ezen a napon volt a diplomakiosztó ünnepségem, és éppen ezen a napon ismertem meg a jelenlegi és egyetlen feleségem. Én már megismerkedésünk napján éreztem, hogy ebből több lesz, mint egyszerű ismeretség. Megismerkedésünk után nem sokkal én már úgy éreztem, hogy a kapcsolatunkat törvényesíteni kellene, ezért naponta kértem barátnőmet, hogy legyen a feleségem. Soha nem mondott igent. Egyik hétvégén „Hidrológus Szilveszter”-i bálra mentünk a Hilton szállóba, amelyik az egyik legelegánsabb hely volt akkoriban. Természetesen a bál előtt is megkértem a barátnőm kezét, jobb lett volna mégis a barátoknak menyasszonyként bemutatni. Ismételt nem-et kaptam. A bál alatt is megkértem barátnőmet, hogy legyen a feleségem. Aztán barátnőm, gondolt egyet és azt mondta: „Amennyiben megnyered a tombolán a főnyereményt a feleséged leszek.” – Nem akármilyen válasz volt ez. Megnyerni egy bálon a főnyereményt?

Matematikus-mérnökként nem sok esélyt adtam magamnak, de azért gondoltam megpróbálkozom. Fortunának egy kicsit besegítettem, és egy komplett 100 darabos tömböt vettem. Persze volt vagy 20 tömb az enyémen kívül is. A tombolahúzás éjfélkor kezdődött, sokat táncoltunk, de én egyre csak arra gondoltam, hogy milyen jó lenne tényleg megnyerni a főnyereményt. Eljött a tombolahúzás ideje. Nyeremény persze volt vagy 50, mindenféle pezsgők, sütik, csokik, stb. Minden egyes húzásnál izgultam, hogy vajon az én tömbömből húznak-e számot, de ezt nem tették. Ott álltam a tombolahúzás végén egy szűz 100 db-os tömbbel, melyből egy nyomorult számot sem húztak ki.
Nagyon húzták a főnyeremény sorsjegyének kihúzását. Hosszasan mutatták be a dobos tortát, rajta a hidrológusok kabala állatkájával egy zöld marcipán békával.
Aztán, amikor a tombolahúzó a főnyeremény kihúzására készült, nagyon izgultam. Próbáltam a kalap felé jeleket küldeni, hogy a nekem megfelelő cédulácska akadjon fenn a bájos kis tombolahúzó kezén. A rikkancs aztán elkezdte olvasni a számot: I-89.
Csoda történt az I tömb az én kezemben volt, így megnyertem a Hidrológus Szilveszter főnyereményét!
Nincs mese, barátnőm ígéretét betartotta. Nem sokkal később meg kellett tartani az eljegyzést, és a lakodalmat is.
Így lett egy tombolanyereményből házasság. És, hogy ezt a szerencsés Szilvesztert ne felejtsük feleségem születésnapjára nem véletlenül került egy olyan torta, melynek közepén egy marcipánbéka csücsül. A torta azért nem dobostorta, mert diétásban csak ilyet gyártanak.
 
Hidrológus szilveszter: Hidrológiai év fordulójakor kerül megrendezésre. A hidrológiai év Magyarországon XI. 1-jével kezdődik. A hidrológiai év a természetes vízkészlet felhalmozódási időszakát jelentő téli félévből (november 1-től április 30-ig) és a vízkészletek fokozatos csökkenésének időszakát magában foglaló nyári félévből (május 1-től október 31-ig) áll.
Szerző: MULTMENTO  2010.10.04. 07:26 2 komment

Címkék: papír recept lánykérés

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr422343034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.10.04. 14:03:26

Ennél bájosabb és hihetetlenebb leánykérést még nem hallottam.
Szerencsés ember vagy, a szó szoros értelmében.
Ezen felbuzdulva és ennek hatására megírtam az én leánykérésemet is.

MULTMENTO 2010.10.04. 14:15:33

@sudi4: Nagyon jó. Remélem egy újabb vidám történettel, és színes rajzzal leszünk gazdagabbak :-))
süti beállítások módosítása