Nem is rég olvastam barátom blogján, hogy nem lehet már piros pöttyös napernyőt találni a boltokban. A hatvanas években divatos piros fehér pöttyös papír napernyőt még az interneten sem találni. 

Erre a napokban kaptam egy levelet és fényképeket:
„Küldöm a blogodhoz,hogy érdemes,majd eldöntöd.:-) Hozzávalók:kirakodó vásár,körömlakk lemosó(aceton mentes),vatta pamacs,festék(textil),parafa dugó.”
 
Megnéztem a képeket tényleg jó, majdnem olyannak néz ki a napernyő, mint a régi csak a pöttyök nagyobbak és sűrűbbek, mint anno.Megírtam. Jött a válasz:
„A pötty méretét meghatározta a dugó,a kiosztást pedig az,hogy elkezdtem nyomkodni. Tényleg egy kicsit sűrű lett. Messzebbről nézve,talán jobb.”
Megkaptam most már távolabbról és igazi idilli környezetben fotózva a napernyőt.
 
Ötletes átalakítás, akinek tetszik varázsoljon magának retro piros pöttyös napernyőt!
 
Képek: Napernyő átalakítás előtt és után
Szerző: MULTMENTO  2011.08.17. 05:08 2 komment

Címkék: fa barkács papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr123158051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.08.17. 08:28:44

Mint egy óriási légyölő galóca ! :-) Nagyon aranyos. Nekem tetszik.

2011.08.17. 09:01:04

A barkácsoló nagyon lelkesen készíthette, erre utal a milliónál is több pötty, de semmi köze az általam leírt papír gyermek napernyőhöz.Még ha idilli környezetben fotózzák, akkor sem.Hogy őszinte legyek, nekem nem igazán tetszik.
süti beállítások módosítása