„Ilyen még biztos nem volt a blogodon. Általános iskola végén-1975-1976- gyakorlati foglalkozásból volt házi feladat is. A többiek mit kaptak nem tudom, nekem periszkópot kellett készíteni. A lányoknak talán babaruhát varrni. Mindig 5-ös voltam,mert jobb jegy nem volt, nem okozott volna problémát a barkácsolás. Több hetet adtak rá,én meg elsumákoltam az időt és az utolsó este mondtam meg otthon,hogy holnapra kellene egy ilyen. A mamám — jogosan — jól lehordott, majd elment és hozott egy periszkópot!

A tükrök benne,most leselkedtem vele.”
Azok a régi általános iskolás gyakorlati órák. Úgy emlékszem mi falikaros lámpát készítettünk, és otthoni feladatra lehetett hasonló famunkát választani. Én fa tolltartót választottam, de ma már sajnos nincs meg.
 

Szerző: MULTMENTO  2012.06.23. 01:15 1 komment

Címkék: játék barkács üveg

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr104598247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.06.23. 08:19:11

Nos erről én lemaradtam - vagy előre-siettem, mert nálunk általánosban nem volt (még) ilyen tantárgy. Ettől függetlenül ügyes volt, aki - gyerek létére - egy ilyent össze tudott hozni. Ötletesek a fotók.
süti beállítások módosítása