Nemrég az Üllői úton jártam, és a Határ úti felüljáró mellett levő épületen láttam ezt az érdekes plakátot. Ezt jól „megkrekkelték” — gondoltam magamban  amikor megláttam az óriásplakátot rajta a Szabadság szobor képével. A pálmaág helyett egy cég nevét és telefonszámát hirdeti a kortalan hölgy. A nem oda tervezett név és telefonszám jól látható és olvasható, a bank valódi célja, és hirdetett terméke már senkit sem érdekel, amúgy is az apró betűs.

Szerző: MULTMENTO  2012.08.09. 01:23 4 komment

Címkék: papír épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr664699820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbela 2012.08.09. 12:11:49

A reklámnak mindegy,hogy dicsérik,vagy szidják,csak beszéljenek róla.
Tudatos elferdítésekkel,hibákkal vannak tele.
Viszonylag pontosan kiszámítható,hogy miért mennyi jár.Általában a bírság összege kevesebb,mint az ennek kapcsán kapott felhajtás értéke."Az orromat is tisztíccsa."
Esetleg valós,de elhanyagolható előny felnagyítása.
Ennek a reklámnak is van tv.változata.
Gondolom,újság stb.is lesz.

MULTMENTO 2012.08.09. 16:11:26

@kisbela: Gondolom a reklámötletért valaki nagyot kaszált. Ugyanakkor ezt a reklámot többször láttam az autóból, de soha nem jöttem rá, hogy mit és hogyan hirdet. Amikor gyalog mentem el mellette, és teljesen elolvastam jöttem csak rá, hogy mi is volt a hirdető szándéka. Véleményem szerint ez egy pocsék reklám, hisz egy gyorsforgalmi út melletti óriásplakátnak az lenne a lényege, hogy gyorsan felfogd, hogy mit reklámoz, és gyorsan hasson.

kisbela 2012.08.09. 17:43:04

@MULTMENTO: Egyik változat:ha gyorsan felfogod,akkor gyorsan el is felejted.Ha csak a figyelmedet kelti fel és foglalkozol az értelmezésével sokkal tartósabb a hatás.
Óriásplakáton,ha egy tehén azt mondja,hogy:"mú",senki sem foglalkozik vele,de a röff-röffre mindenki felfigyel,pedig lehet,hogy csak a lakosság elenyésző részét érdekli a hirdetés.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.08.09. 18:42:40

Ez a plakát egyszereűn ronda. Arról már nem is beszélve, hogy háromszor olvastam el a szöveget, mire (azt hiszem) megértettem...
süti beállítások módosítása