Ma bosszankodnom kellene, mert egy fránya kő miatt nem tudtam a telkemen a füvet lenyírni. Igaz, hogy a kő azért került a fűbe, mert a telekhez vezető utat felújították. Tényleg minőségi úton tudjuk már megközelíteni. A fűnyíró annyira meghibásodott a fránya kőtől, hogy szerelőhöz kellett vinnem. Jövő hétre meg is lesz a javítás. Fűnyírás helyett így autós kirándulásra mentünk a környékre, - majd arról is írok -, de előtte had mutassam meg a házunk előtti kukoricás napraforgóit. Már több éve, hogy napraforgótábla volt előttünk, de azóta mindegyik évben a tábla szélén akad a napraforgókból mutatóba. Nekem ezt le kellett fényképeznem, mert olyan szépek! A napraforgókon lakók sem kerülték el, kamerámat. Ugye, hogy egy bosszantó nap végén is lehet a szépnek örülni?

napraforgok1.JPG

napraforgok2.JPG

napraforgok3.JPG

napraforgok4.JPG

napraforgok5.JPG

napraforgok6.JPG

napraforgok7.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.07.13. 20:50 1 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr25403508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.07.14. 07:46:40

Nagyon szeretem én is a napraforgós táblákat. Én nem tudom, miért érzem, a napraforgó olyan "mosolygós" virág. A katica kivételével jók lettek a makróid !
süti beállítások módosítása