A múlt évben a Damjanich utcai virágárusnál láttam fahasábból készített húsvéti nyulat dekorációnak. (Itt megnézhető: http://multmento.blog.hu/2012/04/06/husveti_szunet_3 ) Gondoltam, hogy legközelebb majd én is csinálok saját magam, de az idei Húsvétkor épp nem volt hozzá sem fahasábom, sem időm. Ősszel aztán a telken a kiöregedett bodzabokrom egyik törzse száradt el. A beteg részeket ki kellett vágnom. A bodzatörzset aztán feldaraboltam, de az egyik felét rögtön srégen vágtam. Így lett egy asztalra állítható dekoráció. Adventkor nem szokás nyúllal dekorálni, ezért a fahasábból rénszarvas lett. Rudolf az alábbiak szerint készült:

-       Fogtam egy barna kartont, és rárajzoltam egy agancsot. Ollóval kivágtam, és egy rajzszöggel rögzítettem a hasábon.

-       Egy parafa dugó darabot az orra helyére csavaroztam. Erre bohócorrot csíptettem.

-       Szemeihez rajzszöget szúrtam, és körberajzoltam fekete filccel. Fekete filccel szájat rajzoltam.

adventi_renszarvas2.JPG

Gyorsan megvolt. Ideális Adventi vasárnapi asztaldísz. Mióta lefotóztam csak fogynak róla a dekorálásra használt csoki golyók. Ha vége a Karácsonynak a fahasáb jó lesz tűzifának. 

adventi_renszarvas1.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.12.15. 15:46 Szólj hozzá!

Címkék: játék fa karácsony barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr735693617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása