viragszerelem1.JPGKettő virág beszélget.

-   Szeretsz?

=  Szeretlek.

-  Biztos, hogy nagyon szeretsz?

= Nagyon-nagyon szeretlek !!!

-  Na, jó. Akkor hívjuk a méhecskét!

Jutott eszembe ez a régi vidám kis szerelmi „egyperces”, amikor megálltam a telken a virágzó cseresznyefa alatt a fűnyírás közben. Látni ugyan nem nagyon láttam, de a méhecskék olyan szorgalmasan dolgoztak, hogy a zümmögésüket a fától távolabb is hallani lehetett. Nagyon szeretem a szorgalmas méhcsaládokat hallgatni. Sokáig nem hallgathattam, mert nekem is szorgalmasan kellett dolgoznom, hogy be tudjam fejezni a fűnyírást a kertben. A virágba borult fáimról távoli képet nem is készítettem, csak néhány makrót, hogy bemutassam milyen szép a virágszerelem. 

viragszerelem2.JPG

viragszerelem3.JPG

viragszerelem4.JPG

viragszerelem5.JPG

viragszerelem6.JPG

viragszerelem7.JPG

viragszerelem8.JPG

viragszerelem9.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.04.09. 06:00 2 komment

Címkék: fa virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr275889766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.04.09. 08:53:22

Szívből kívánom legyen annyi gyümölcsöd, amennyi virág van a fákon ! Jó lenne, ha jég/szárazság/vihar stb. nem tenné tönkre ezt a szépnek ígérkező termést...

MULTMENTO 2014.04.09. 09:10:20

@aranyosfodorka: Köszönöm. Azt gondolom kevesebb lesz a termés, mint most a virág. Nekünk , és a seregélyeknek biztosan elég marad.
süti beállítások módosítása