Már több helyen láttam az idei pipacsvirágzás képeit. Én itt Budapesten nem találkoztam vele.  Aztán az Yvett névre keresztelt vihar budapesti szereplése után, pénteken hazafele jövet a Bulcsú utcai aluljáró előtt látom, hogy a nem nyírt elgazosodott részen virít a pipacs. A májusi vihar után itt a nyári pipacs. Hétfőnként nem szoktam posztot megjelentetni a blogomon. Minden SZ betűs napon jelenek meg. A hétfő nem tartozik a „SZERETEM” napjaim közé. A kivétel erősíti a szabályt. Most kezdjük a hetet egy szép pipacs sorozattal. 

yvett_pipacs1.JPG

yvett_pipacs2.JPG

yvett_pipacs3.JPG

yvett_pipacs4.JPG

yvett_pipacs5.JPG

yvett_pipacs6.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.05.19. 06:59 2 komment

Címkék: virág épület sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr776173856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.05.19. 09:45:39

Értéktelen, kicsi, vad virág - mégis olyan szép ! Nekem is kedvencem.

MULTMENTO 2014.05.19. 20:37:18

@aranyosfodorka: Igen, sokunknak kedvencünk. A Nagymamám is meghagyta a kiskertben, ha ott akart nyílni, mert szerette. Nem volt véletlen, hogy belebotlottam, lefényképeztem, és posztként megjelentettem. Nagymamám ma lenne 95 éves.
süti beállítások módosítása