A múlt évben történt az, amikor arról olvastam, hogy Kavics blogjában megjelent a Chiemsee vitorlás bejegyzése, amelyben a tó partján egy vitorlás formájú kavicsot talált. A vitorlás kavics keresés aztán beindult, és más blogok szerzői is elindultak vitorlásokat  keresni a gyűjteményükben (Ajánlott poszt: http://bessyke.blogspot.hu/2015/09/vitorlas-kavicsok.html). Nekem kavicsgyűjteményem ugyan nincs, de szerencsére vannak barátaim, akik méretes gyűjteménnyel rendelkeznek. Én, ha tehetem minden kavicsgyűjtőnél érdeklődöm vitorlás kavics megléte felől. Sokáig nem volt szerencsém, aztán Marinál, akinél a Tiffany lámpabúra gyártásában és azok szaporításában segédkeztem fedeztem fel, hogy több szakajtóra való kaviccsal rendelkezik. A sok kavics átnézése után úgy találtuk, hogy a 2 centiméter átmérőjű körbe beleférő kis kavicsa formája és mintája egy vitorlást idéz meg. Nem Balatoni vitorlás – az nem is lehet -, merthogy ő Szicíliából származik. Mint ahogy Mari mesélte, egy domb tetején volt a szállodája,ahonnan gyönyörű kilátása volt a tengerre, viszont a tenger parton nem voltak kagylók, csak kavicsok. Ő aztán minden egyes tengerparti sétakor egy marék kaviccsal tért vissza a szállodájába. A nyaralás végére aztán a csomagba kerültek a parton gyűjtött kavicsok. Mari ugyan szelektált, de így is vagy tíz kilóval nagyobb teherrel tért haza. Mindezt egyedül hajtotta végre. A kavicsok közül ezt a vitorlásnak látszó kis kövecskét elkértem, és megígértem, hogy Kavics vitorlás flottájába fogom jelentkeztetni. Amennyiben Kavics is úgy gondolja a nyári blogtalálkozóra a Szicíliai vitorlás követ is elviszem. Ha felvételt nyer a flottába, megy Kaviccsal. Amennyiben nem nyer felvételt, megy vissza a Marihoz a nyolcadik emeletre.  

sziciliai_vitorlas.JPG

Szerző: MULTMENTO  2016.04.09. 07:08 1 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr178574400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása