Főállásban számítástechnikával foglalkozom, másodállásban meg otthoni mindenes. Ha kell sofőr, kertész, beszerző, és amire éppen szüksége van a családnak. Májusban a hétvégi ház vízmelegítője vízkövesedett le. Én a szerszámos ládám a kocsiba tettem. Hétvégi házhoz lehajtottam. Vízmelegítő szétszereltem, vízkőtelenítés megtörtént. Mindent visszaszereltem. A szerszámos táska aztán az autóm csomagtartójában maradt.  Június első hétvégéjén sofőri feladatokat kaptam. Feleségem kellett vinni konferenciára, és kiállítás megnyitóra. Feleségem két előadást is tartott, én meg a számítástechnika támogatást adtam. Ez, ha jól számolom ezen a hétvégén két állásom is volt.  Vasárnap délre Kalaznóra mentünk, ahol a Pajtagaléria új kiállításainak nyitó előadásainál előkészítettem feleségem prezentációját, és épp arra vártunk, hogy mindenki megérkezzen. Volt, aki telefonált, hogy nem fog megérkezni, mert az eső elárasztotta a Kalaznóra vezető egyetlen utat. Az előadás előtt az ott levő előadó, kiállító, és hallgató emberek a megnyitó előtt még elmentek mosdóba. Az intenzív mosdóhasználat alatt aztán megtörtént a váratlan baleset. A mosdó csaptelepe elromlott. A házigazdánk megpróbálta helyreállítani, de a baj csak nagyobb lett, és a csap felső része a kezében maradt. Így történt, hogy a mosdó előtere mellett a házigazdánk és az feleségem is bőrig ázott.  Én a házigazdánk feleségével gyorsan megkerestem a mosdóba vezető elzáró csapot. A sikeres elzárás után automatikusan az autóhoz mentem, és a csomagtartóból a szerszámos ládámat bevittem. Neki is kezdetem a javításnak, és rövid időn belül a mosdó csapja ismét használható állapotba került. A szerszámos ládám a kocsiba visszatettem. Visszaútba az autóból feleségem tartalék fellépő ruháját is magammal vettem. Feleségem átöltözött, Aztán – mintha semmi különös nem történt volna -, elkezdődött rendben az előadás. Bővebben a kiállításról itt olvashattok: http://www.zentrum.hu/hu/2016/06/unnep-volt-kalaznon/  

harmadallas1.JPG

Nemrég, ezen a tapasztalaton okulva úgy gondoltam összeállítok egy kisebb szerszámos táskát, amit állandóan az autóban tarthatok, és ha kell harmad állásban az ügyeletes szerelő bőrébe is bújhatok.

harmadallas2.JPG

Ezt a bőr szerelőtáskát a múlt század kilencvenes éveiben vásároltam egy elfekvő raktárkészlet kiárusításon. Ez volt egykor a Postánál rendszeresítve a kijáró telefonműszerészek szerszámos táskájának.  Újszerű állapotban van, még az eredeti kulcsai is ott vannak madzagon, mint ahogy annak idején a bőrgyárból kikerült.

harmadallas3.JPG

Én a képen látható szerszámokat készítettem össze. Ki tudja, mikor kell ismét használni?

Szerző: MULTMENTO  2016.08.03. 06:59 Szólj hozzá!

Címkék: barkács régiségpiac Hónap műtárgya

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr598909988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása