Nemrég írtam a nagy bánatomról, hogy az egyetlen antik hasas bögrémet eltörtem mosogatás közben. Nagyon hiányzott a bögre, de nem kellett sokáig várnom arra, hogy ismét tulajdonomban legyen hasonló. Micsoda szerencsém volt egyszerre kettőt kínáltak megvételre, bár csak az egyik jelölt Drasche gyártmány. Boldog voltam, amikor megnyertem a két bögrét és hamarosan át is vehettem. Az átvétel napján már otthon ki is próbáltam a két bögrét. A jelölt bögréből nagyon jó érzés volt inni a kakaót, olyan, mint gyermek-koromban. Érdekes, hogy a jelöletlenből - ha méretre meg is egyezik a jelölttel -, mégsem jó érzés inni a kakaót, mintha szúrnák a szám szélét a felső 12 szög élnek a csúcsai. Alaposan összehasonlítva a két csészét jól látszanak is a formai különbségek. A jelöletlen bögrének határozottabb élei vannak. A családom már unja a bögremániám, pedig még nem is vettem ibolyás bögrét. Az ibolyás bögre vásárlásához is megint közel kerültem, mert egy Zsolnay ibolyás hasast megint árultak az Online piactéren. Fel is izgattam magam miatta, szerettem volna megvenni. Eljött a licitálás határidejének az utolsó napja és a bögre már 2400 Ft-on állt. Nekem, ha 3000 Ft fölé megy már nem kell így is lett, a bögrét 3400 Ft-on ütötték a végén le. Nekem ez ennyit nem ér, más mintájúból ezért a pénzért kettőt is kaptam, így maradok a kettő bevált bögrémnél. Ráadásként a jelöletlen bögre biztos, hogy Zsolnay, mert azok olyan szögletesek, nekem pedig a Drasche bögréből jobban ízlik a kakaó is.

Szerző: MULTMENTO  2010.03.31. 17:59 1 komment

Címkék: porcelán

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr151884641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.04.01. 18:40:05

Lesz még ibolyás bögréd is biztos!Drukkolok Neked, hogy sikerüljön egyet elcsípned!
süti beállítások módosítása