Vettem 4 db.láb-ágymelegítő palackot. Legalább is én azt gondolom róluk. - Írta rendszeres blogolvasóm, és még fényképeket is küldött róluk.

Ezekről lehet,hogy csak én gondolom,hogy azok,de az eladó sem tudta. Ha nem az,akkor micsoda? 40Ft.volt darabja!(Negyven) Ennyiért nem akartam kihagyni.A palack mérete:átmérő 8cm.,magasság:25cm.Szóval bő 1l.a térfogatuk.
 
Szerintem az általad vásárolt palackok nem lábmelegítők. Az ilyen speciális fém palackokat benzin szállítására szokták használni. A hegymászók, túlélő túra résztvevők alapfelszerelése benzines ételmelegítő. A tartalék benzint speciális fém palackokban szokták szállítani.  Ez szerintem benzinszállító fém palack, persze ez is csak egy tipp.
 
Vajon mi lehetett ezeknek a palackoknak a valódi funkciójuk?
Szerző: MULTMENTO  2011.01.16. 17:33 2 komment

Címkék: fém

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr822588291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.01.19. 08:19:06

Nekem sincs jobb tippem!
Én már ott "elakadtam", hogy nem tudtam,hogy van benzinnel működő forraló is ! -vagy mi a neve. Legalább ezt is tudom ! :-) )
Azt sem tudom, hogy "különböző fémeket" -
réz(?) a kupak - és acél(?)(vas) a palack - mennyire "egészséges" alkalmazni ?- vagy épp' ellenkezőleg ? = ne rozsdásodhasson rá a "csavaros zárókupak ?"... hát, nem tudom.
(De attól még ... jó téma volt...) Kár, hogy - egyik -kedvelt zeném linkjét most nem találom- majd legközelebb! :-) )

@X 2011.01.19. 08:24:16

Ha már vagy 16 millióan rákattantak (?)
www.youtube.com/watch?v=9pkLDEEs20U
(remélve, hogy majd működik ?)
süti beállítások módosítása