Erre a napra most József Attila Mamáját hoztam. Tudom, hogy sokaknak unalmas, de én bármikor szívesen hallgatom, főleg, ha jól mondják. Akinek kedve van nálam most Latinovits Zoltán előadásában meghallgathatja.

 
Amikor én negyven éve az iskolában tanultam, az osztályban az órán meg kellett magyarázni a legtöbb gyereknek, hogy micsoda a versben szereplő kékítő.Én már tudtam, hisz nagymamám munkahelyén már láttam kékítőt. Aki még nem látott, annak most hoztam egy kékítő üveget is.

Szerző: MULTMENTO  2012.04.11. 00:54 Szólj hozzá!

Címkék: üveg

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr814381741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása