Szeptember közepén sikerült régi tervemet megvalósítani, és a hétvégi házamba hét közben töltöttem el két szép napot. Dolgoztam, hogy még több évig tudjak még lejárni, és élvezzem a birtok adta lehetőségeket.

birtokon1.JPG A hullott almából is válogattam. Előbb asztaldísz, aztán remélem almás pite is lesz.

birtokon2.JPGAmíg ott voltam a harmadik szomszédtól egy kiskutya is tiszteletét tette. Sok hasznát nem vettem.

birtokon3.JPGÚj szerzeményem, egy ónémet márványlapos komód is új otthonra lelt a házban.

birtokon4.JPGSok munkám lesz vele, amíg használható állapotba hozom.

birtokon5.JPGItt látszik, hogy nemcsak letisztítani kell. Ilyen állapotban mások az utcára tennék lomtalanításkor. Én ismerem a múltját, és csak idő kérdése, hogy fényesebb jövője legyen.

birtokon6.JPGDiófám mögül már elvirágzott napraforgótáblát látni.

birtokon7.JPGSokat kellett hajolgatnom a diókért, de megérte.

birtokon8.JPGVégre öntöttvas kandalló került a kis házba.

birtokon9.JPGEzentúl őszi és téli napokon is teázhatunk a házban.

birtokon10.JPGBúcsúzóul. Ezt láttam a telekről, mielőtt hazaindultam.    

Szerző: MULTMENTO  2014.10.08. 06:48 2 komment

Címkék: fa barkács virág fém bútor

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr326717833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.10.08. 18:22:46

Ó, de irigylem a szép új kis kandallódat !!! Milyen jó lehet mellette ülve, a lángokba nézni és elmerengeni...
A komóddal biztos lesz munkád - de így, ebben az állapotában is látszik, hogy egy szép darab, s ahogy ismerlek, neked sikerülni fog az újjá-varázsolása !

MULTMENTO 2014.10.16. 08:38:09

@aranyosfodorka: Nagyon készülök, hogy a jövő tavaszi restaurálási szezont a komóddal kezdjem. A kis kandalló üzembe helyezése után már többször jó szolgálatot tett. Igazi családi kedvenc.
süti beállítások módosítása