nincs_idom1.jpg

Nincs időm rossz kávéra és pocsék könyvekre! – hirdeti a zöld Bookline-os reklámbögre. Ezt a kávés zománcbögrét kaptam a könyvkereskedő cégtől, mert sokat vásároltam náluk. Én meg az egyik évfordulós alkalommal három könyv kíséretében feleségemnek ajándékoztam.

Feleségem, amikor az ajándékot megkapta, csak mosolygott a szövegen, és közölte, hogy ez valóban ráillik. Ő még kiegészítette volna a szöveget: „és hülye hallgatókra”.

nincs_idom2.jpg

A három ajándékkönyvnek is nagy sikere volt. Az egyik feleségem egyik kedvenc grófjának, Benyovszky Móricnak a német nyelvű emlékiratai 1791-ből. Szinte hihetetlen milyen jó állapotban maradt meg. A benne maradt Ex Libris pedig a könyv ékszere.

nincs_idom3.jpg

Két kis családtörténeti könyvet is ajándékoztam. Az egyik egy sváb család huszadik századi sorsát meséli el. Tanulságos történet. Amikor olvastam nem volt nehéz párhuzamot vonni a mi családjaink sorsával.

nincs_idom5.jpg

A másik kötet a gyáralapító Angster József önéletrajzi kötete. A 150 éves évfordulóra két Angster könyv is megjelent. Ezt a naplót mindenképpen meg szerettem volna venni, mert megvan már az unoka könyve is. Az unoka könyve - amelyben Józsi bácsi kézírása is benne van -, könyvtárunk megbecsült darabja. A másik Angster megjelent könyv megvételén gondolkodtam - ismerve a szerző hasonló stílusban megírt „fikciós” életrajzi könyvét -, úgy döntöttem nincs időm rá.  

nincs_idom4.jpg

Szerző: MULTMENTO  2017.11.11. 05:57 1 komment

Címkék: könyv papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr6113173130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2017.11.12. 14:50:30

A "kék" Angster nekem is megvan, dedikált példány ugyancsak. Az Angster életrajz (bordó kötésű) nagyszerű, jelenleg olvasom. Hihetetlen dolgok derülnek ki belőle ! A másik is megvan, de egyelőre még olvasatlan.
süti beállítások módosítása