A hétvégén az előző poszt írásakor nagyon sokat keresgéltem a digitális fényképeim között. Mindenáron a mackó eredeti állapotáról készült fotót kerestem, de nem találtam. Aztán elém került egy sorozat a 2005-ös ausztriai bicikli túráról, de sok jó képet csináltam akkor, de azért még is valójában a tekerés hiányzik. Most már tudom, hogy hétvégén mindenképpen bicajozom egy jót , ha nem is Ausztriában, hát a Gerecsében. A képet a mackóról nem találtam meg, de helyette találtam egy jól sikerült  kis képet egy bogárról. Mindig is álmodoztam egy ilyen kis autóról. A német rokonaink még a hatvanas évek végén egy bogárral jöttek hozzánk látogatóba, mennyire irigykedtem, de bezzeg nem vittek el egyetlen körre sem. Aztán valahogy úgy hozta az élet, hogy Wartburgom  lett és nem bogaram, de már nem bánom. Majd egyszer lesz még egy veterán autóm, ha megélem a nyugdíjas kort és az lehet, hogy bogár lesz és naphosszat fogom bütykölgetni, hogy mehessek vele. Amennyiben nem fog indulni az autó, lehet, hogy én is virágot ültetek bele. Ugye milyen szép így is egy kivénhedt bogár ?

Szerző: MULTMENTO  2010.06.28. 08:08 3 komment

Címkék: autó virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr402115105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.28. 14:19:22

Ha enyém lenne a Kristi bogara, ha lenne jogosítványom, akkor én lennék írigy, és biztos kölcsönadnám Neked 1 körre!!!!

2010.06.28. 14:20:40

Juj, most ezt elrontottam. Ma minden betűt mellé ütök. Szóval az előző kommentem helyesen: Én NEM lennék írigy.Bocs az előző tévedésemért. ( Pont a lényeget rontottam el!)

MULTMENTO 2010.06.28. 15:22:52

Elsőre is azt olvastam ki, amit írni akartál, csak másodszorra vettem észre, hogy hol rontottad el. Máskülönben már egyetemista koromban bepótoltam a bogár próbát és utaztam bogárral. Amennyiben Kristi megunja a bogarazást szívesen segítek a képhez hasonlóan beültetni virággal, szerintem a Trombi II., is jól mutatna benne :-)
süti beállítások módosítása