Saját tulajdonú lova apámnak csak nyugdíjas korában lehetett, de nekem már karonülő koromban lovam volt, nem is egy hanem rögtön kettő. Még járni sem tudtam, amikor nagyapám — aki büszke volt rám, mint első fiú unokájára — hintalovat ajándékozott. Nem volt véletlen, hogy éppen hintaló lett az első járművem, hiszen a család mindig is imádta a lovakat. A hintaló igencsak sokoldalú járműnek bizonyult, mert télen meleg kabátban is beleültettek és szánkó helyett abban húzott apám. A hintaló mindig is kedvenc játékom maradt, akkor is amikor kinőttem, mert olyankor a mackóm hintázott benne.Aztán a játék eltűnt a családunkból, mai napig nem tudom, hogy az én nagyon szeretett hintalovammal mi lett. Idén nyáron aztán lányom Erdélyben járt, ahol egy helyi ezermester saját készítésű fatárgyai közül, lányomnak egyetlen tetszett, egy hintaló. A hintalóról lányom több fényképet hozott haza. A fényképeket nézegetve megjegyeztem, hogy pont ilyen volt az én gyerekkori hintalovam is. Nyáron aztán egy virágüzlet dekorációjaként megláttam egy régi hintalovat, mely szintén az én régi játékomra hasonlított. Nagyon jól mutattak benne a virágok, és új virágtartó funkciójában is nagyon jól teljesített az én lovam klónja. El kezdtem azon gondolkodni, hogy mi a lakásban mire tudnánk használni egy ilyen kétlovas hintót.

Lányom már régóta használni szeretné a szobájában levő galériát. A galéria pillanatnyilag teljesen üres, a beépített könyvespolcon kívül más nem található benne. A galéria tetőtérben van, ezért bútorozása elég korlátozott, hiszen alacsony részeibe szabvány bútor nem igen rakható. Fejemben össze is állt egy egyedi éjjeliszekrény terve: hintaló+ kartonpapír+ csomagoló papír + csíptetős éjjeli lámpa. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy egy kivénhedt hintalovat láttam 800 Ft-ért meghirdetve az egyik On-Line piactéren. Rövid gondolkodás, és lecsaptam a hintalovat, már csak egy kis barkácsmunka és meglátjuk, hogy a lányomnak is tetszik-e az egyedi éjjeli szekrény.   
Közben elmentem a hintalóért. A fél városon hoztam haza, közben többen megbámultak. Vajon ez az ember mit akarhat azzal a rozzant hintalóval?! A földalatti ellenőrök szánkónak nézték, és csodálkozva jelezték, hogy ők még nem láttak havat, vagy rossz időjárás jelentést néztek! A földalattin összefutottam egy régi barátommal, akin szintén elég furcsának találta, hogy egy hintalóval rohangálok.
Én meg hazaérkeztem, a hintalovat letisztítottam, és hamar felvittem a leendő helyére, és egy kicsit lepróbáltam, hogy tényleg jó lesz-e szobai mindenes kelléknek, azaz könyvespolcnak, éjjeliszekrénynek, olvasó lámpa tartónak.

Szerintem jó választás, még egy kicsit faragok rajta, lakkozok, kiegészítek, és egy hét múlva még jobb lesz. Addig is íme egy próbakép a kétlovas hintóalóról.

Szerző: MULTMENTO  2010.09.15. 18:48 komment

Címkék: könyv papír bútor textil

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr722298695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamo_anno 2010.09.15. 21:06:26

Nagyon jó darab, és egész jól be is laktad :) Először nem értettem, hogy lehet a hintalovat szánkó helyett használni, de a kép mindent megmagyaráz. Nekem csak az egyszemélyes, felnyergelt hintaló jutott eszembe. Gondolom, a hintázó funkciót majd blokkolod valamivel, esetleg egy kis bakra lehetne állítani- kár lenne megszüntetni az alsó ívet.

2010.09.16. 15:15:48

Nemsemmi ez a lakásberendezési ötleted.A neves újságok dekor ötletei elbújhatnak mellette.Játékos, ötletes és "múltidéző"egyaránt!:-))))))

Laasli 2010.11.19. 22:13:11

Uramatyám!

Szüleimnél pontosan ennek a mása van! ÉS ők is újság tárolására használják:)
süti beállítások módosítása