Advent időszaka eddig a mi családunkban is az ünnepről szólt, aztán az utóbbi években a lányaimnál a tanulás és szüleiknél a munka került előtérbe. Már évek óta automatikusan elővesszük az adventi díszeket a szekrény mélyéről és kitesszük. Nevezhetjük lassan már SABLON ADVENT-nek. Sablonos konzerv díszekkel.

Idei évben aztán lányom kiadta az utasítást! „Ne Ikeás adventi koszorú legyen ám, hanem valódi, amit együtt készítünk, és a lakásdekorációt is készítsük együtt.”
„De jó!” – Gondoltam én, aztán be is szerzetem mindent a dekorációhoz már egy hete. Többször mondtam a lányaimnak, hogy csináljuk, mert van fenyőág, mandarin, narancs, minden ami a díszítéshez kell. Advent első vasárnapján is szétszéledt a család, így most egy héttel később magamra maradtam és elkészítettem a lakás ünnepi dekorációit. Igyekeztem meghitt, múltidéző kis szigeteket kialakítani a lakásban. Remélem sikerült.
 
Képek: Ünnepi díszbe öltöztetett lakás részletek.
Szerző: MULTMENTO  2010.12.04. 08:32 2 komment

Címkék: virág porcelán papír recept bútor textil

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr22492158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2010.12.05. 07:29:55

Derűs Napokat !
tetszik!- (és nem kritika!- bizonyára tudjátok az adventi gyertyák "színét"- 3 lila-egy rózsaszín- vagy valami ilyesmi - Wikipedia) - OK!- semmi baj!
Sajnos,ide nem tudom betenni (küldeni) a diasorozatot. Pécsett, a Ferencesek temploma : www.templom.hu/phpwcms/index.php?id=14,555,0,0,1,0 - ott van egy igen szép (és öreg) betlehem ! Aki még nem látta volna, nézze meg!
Ez egy régebbi történet :
www.bama.hu/galeria/35659
Írtam csak azért, mert olvastam (újságban) Elkészült az óriásbetlehem (Székelyszabarban) - 2010.12.04. ÚDN - 1.oldal. de nem találtam a neten.
www.xmasclock.com/

kisa 2010.12.06. 17:37:34

Nagyon szép lett. Az a meghitt olvasósarok tényleg odakucorodásra csábít. :-)
Gratula!
Én egy időben tettem szaloncukrot is az ilyesféle tálba, de az valahogy mindig elfogyott karácsonyra. :-)
süti beállítások módosítása