Ezt az év is eljött, és immár 2011-et írunk. Remélem ez az év jobb lesz, mint az előző, hiszen most a 11- a szerencse számom. Ugyanakkor 2010-ről sem panaszkodhatom. Itt van rögtön az elmúlt karácsony. A 2010-es év volt az első, hogy a család nem „cikizett” a fenyőfa vásárlásom miatt. Már többször is mondtam, hogy szívesen átengedem eme nemes feladatot másra, csak ne szidják az általam szakszerűen kiválasztott és lealkudott karácsonyfámat. 2009-ben a karácsonyfánk ferde volt. Szegény tényleg ferdén nőtt, és ezt a talpba faragással sem sikerült egyenesbe hozni. Aztán feltaláltam magam és a tetőgerendához kikötöttem a fát egy madzaggal, azóta is csak a madzagos fenyőnek emlegetik. 2008-ban egy olyan fát vettem, melynek nem volt csúcsa, azaz nem tudták a szokásos angyalkánkat a csúcsára felhúzni. A 2007-es fánknak meg az volt a baja, hogy két egyforma hosszú csúcsa volt, emiatt cikiztek, és mindig felemlegették a „kétcsúcsú” fát. A két egymás után következő fáink csúcsainak átlaga, azért mégis csak normálisra sikeredett, hiszen az kiadja a szokásos egy csúcsot.

A 2006-os fánkat is gyakran felemlegeti a család, erre azt mondják, hogy „pulykás” fa volt. Az igaz, hogy a fa hátsó fele sűrűbb és szélesebb volt, mint az eleje, de azért én túlzásnak találtam a pulykás jelzőt. A 2005-ös fánkra nagyon emlékszem, mert azt a kisebbik lányommal választottam. A lányom mindig is magas fára vágyott, hát a méretes fák közül választott. Sikerült is egy formás nagy fát vennünk. Gondoltam, hogy meg fognak dicsérni, mert  nagyon tetszett a fa. Megérkezésünkkor kaptuk az első „rosszalló” megjegyzést, nem a fára, hanem a salátára, mert az sajnos a nagy fenyőfa válogatásban megfagyott. A következő meglepetés akkor ért bennünket, amikor fel akartuk állítani a szobában, ugyanis alacsonyan volt a plafon. Nem lehetett gyorsan magasabb belmagasságú lakásra cserélni, így kénytelenek voltunk a fát megrövidíteni.
Ezek a történetek jutnak eszembe a legutóbbi öt év karácsonyfáiról. A 2010-esről meg a lányom azt mondta: „Jé, ez normális.”
Képek: Az utóbbi két év karácsonyfái és karácsonyi lakásdekorációink.

Szerző: MULTMENTO  2011.01.02. 13:35 Szólj hozzá!

Címkék: fa kerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr692554091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása