Aranyosfodorkánál olvastam ma a tehetséggondozásról. Úgy látszik a telepátia létezik és hatásos Budapest és Pécs távolságában is. A mai napra nekem is a tehetségről jutottak eszembe gondolatok blogolvasóm levele és elküldött képe kapcsán. Leveléből idézve: „Már vagy negyven éve nem értem,hogy miért csak kettest kaptam rá? Általános iskola 2.-3.osztályában-szerintem-nem rossz. Az akkor használt rajztábla csiptetője is látszik.”

Pont az jutott eszembe erről az alkotásról, hogy amikor alsó tagozatba a lányomért jártam, hasonló képek díszítették a folyosó faliújságját, és azokra az volt írva: „dicséretben részesült alkotások”.  Amennyiben ez a rajz akkor a dicsőségtablóra kerül, lehet, hogy az alkotója kedvet kap és egyre jobb és jobb képeket készít és most talán műveiért neves galériák versenyeznének. Akkor barátom kettest kapott, és el is ment a kedve a festéstől. Ugyanakkor barátomat ismerve, és tudva, hogy most is nagyon ügyes és jól barkácsol, azaz kézügyessége, kreativitása megmaradt. Lehet, hogy ezzel a kettessel törték derékba festői karrierjét?
Szerző: MULTMENTO  2011.03.19. 10:41 2 komment

Címkék: fa papír fém

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr662752318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.03.19. 14:53:37

Mindjárt magamhoz nyúlok !
Valahogy soha nem vagyok felkészülve az újabb és újabb témákra! (?)- értsd: emlékezetből (sokadszorra) sem tudom pontosan megírni,- viszont nem akarnám a lakást sem feltúrni! (+garázst) Említettem (?) - engem kb. az 50'-es évek végén (ált.isk.) Lantos Ferenc [1929.02. - ] festőművész tanított "rajzra." Mind a mai napig jól emlékszem, vízfestékkel festettünk valami csendéletet, ami nekem nem sikerült, majd újra kezdtem. Éreztem,az óra végéig nem fogok elkészülni vele,- amikor odajött és pár ecsetvonással segített! Ő "totál" összefolyatta a színeket,- (szemben velem,kik mindig határozott kontúrokat csináltam)- kb. azóta tudom ?- hogy kellene ?- festeni... (rajzolni) -ill. azóta tudom,bennem olyan irányú tehetség sincs. Eltelt vagy ötven év... azóta sokat olvastam L.F.-ről, meglepett, hogy életrajzában nem szerepel, hogy ált.iskolában tanított.
Amit még tudok : (lényegtelen) - jobb kezes vagyok, de valamiért pl. a 8-ast másképp írom,mint az emberek többsége,- ill. említették, hogy vizes ruhát is másképp' csavarok és állítólag ételt is más irányba keverek. Talán ennyit. ...mert a többit elfelejtettem. :-)

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.03.19. 16:18:59

Örülök az ilyesféle véletlennek !:-)
És igen, vannak dolgok, melyekre nem találunk magyarázatot...(írtam a malmos témádhoz is!)
Ki tudja, mi miért és hogyan történik ?
De jó, hogy történik !
süti beállítások módosítása