Amikor tegnap megírtam a nagyító és nagyítókeret egymásra találásának történetét nem gondoltam, hogy még aznap a kicsiny prés is megtalálja a társát. Történt, hogy a posztot megírva elgondolkoztam és olyan sejtésem volt, hogy ez a kis prés egy egyszerű kártyaprés lehet. Kártyázni sokan szeretnek ma is, de ez a II. Vh. előtt még sokkal gyakoribb szabadidő töltés volt. Én még a 80-as években is több hétvégi  kocsmai kártyacsata szemtanúja voltam. Ezt a kis prést talán valamelyik hétvégi kocsmai kártyás készíthette magának. Ez a kártyaprés nem kapott díszes faragott állványt, meg nem kapott a maga alá tároló fiókot. Ezt egy ügyes kezű lakatos készíthette. Barátom meg a lomokból mentette meg, így ez valójában „vaskohó menekült”. Aztán, hogy ne unatkozzon magában tegnap kapott egy korabeli pakli kártyát, így most ők is egymásra találtak.

Szerző: MULTMENTO  2011.06.15. 08:30 Szólj hozzá!

Címkék: papír fém

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr902985212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása